|
Právě je pon 28. črc 2025 10:46:47
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
ewans
|
Napsal: stř 14. led 2009 16:40:17 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Resil ste nekdo padaky na vidle a kyvku?Sem se dival ze Jindrs to ma vzadu na kyvce,hod sem nakej vykres a nejakej kratkej report. ja bych to resil vyvrtanim M6 z kazde strany do osky predniho kola a nasroubovat tam slider.Coz je jednoduchy a rek bych ze i pevny.Jen na strane matice se musi udelat odlehceni nebo podlozka aby to nesedlo na matku ale na vidlu. No a vzadu bych vyuzil rolen pro zvedak,odsrouboval je a na jejich misto pridelal slidery,stejne jak to ma Jindrs http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=15807 (jen se mi nezda ten prumer na tak velky vylozeni).Ted to chce jen premerit potrebny delky a zrucnyho soustruznika.Slidery bych udelal ze silonu. Pokud mate nekdo jiny navrhy(zadny prasarny),zkusenosti tak to sem hodte,prodiskutujem to.Psal sem i rutanovi tak uvidim co mi napise.Kazdopadne pokud budem letos trochu vic navstevovat okruh tak si myslim ze se nam to urcite hodi... 
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: stř 14. led 2009 17:32:30 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Tak sem pak hod jak si se s tim popral.
odpoved od Rutana:
ahoj. Na SV padáky do os kol kvalitně udělat nelze. Dozadu jak říkáš, je možné využít závitů pro rolny, ale podle mně to ten závit nevydrží až to dostane ránu. M6 závit je k ničemu, ten ti neudrží vůbec nic, stačí malá nerovnost v cestě a padák ulítne. No ale zkusit to můžeš. Já na SV nic vymýšlet nebudu, jak jsem řekl - kvalitně to nejde. Ta motorka na to nemá předpoklady. zlom vaz! Rutan
Ja bych to presto vyzkousel,lepsi jak nic....
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: stř 14. led 2009 20:10:38 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Jindrs píše: ted jsem dorazil z garaze a musim se omluvit uplne jsem na to zapomel to zmerit protoze tam za mnou prijelo plno lidi a misto prace se jen kecalo. Jinak ted me napadl napad jak vyresit ty padaky na zadek jen si musim neco overit nebo nevis jestli ma SV zadni kyvku dutou jen na zacatku(po osu) nebo celou jeste jsem to nezkoumal.Kazdopadne by se muselo vrtat do kyvky. Predek uz zjistuju kamos ma GSX-R na dily tak mi zmeri predni osu je duta pak zmerim osu SV To nevim esi je kyvka cela duta nebo jen kousek po osu,ale asi jo jinak by to vazilo metrak.Na druhou stranu to musi byt docela pevny takze fakt nevim  poklepej na to a podle zvuku to zjistis  Osa u SV duta neni a vleze tam tak max M6-M7
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Jindrs
|
Napsal: stř 14. led 2009 20:31:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21 Příspěvky: 449
|
ewans píše: Jindrs píše: ted jsem dorazil z garaze a musim se omluvit uplne jsem na to zapomel to zmerit protoze tam za mnou prijelo plno lidi a misto prace se jen kecalo. Jinak ted me napadl napad jak vyresit ty padaky na zadek jen si musim neco overit nebo nevis jestli ma SV zadni kyvku dutou jen na zacatku(po osu) nebo celou jeste jsem to nezkoumal.Kazdopadne by se muselo vrtat do kyvky. Predek uz zjistuju kamos ma GSX-R na dily tak mi zmeri predni osu je duta pak zmerim osu SV To nevim esi je kyvka cela duta nebo jen kousek po osu,ale asi jo jinak by to vazilo metrak.Na druhou stranu to musi byt docela pevny takze fakt nevim  poklepej na to a podle zvuku to zjistis  Osa u SV duta neni a vleze tam tak max M6-M7 takze zadek je teoreticky vyresen i kdyby byl dutej nebo ne stejne se bude muset vrtat do kyvky.predek jeste doresim protoze ta osa z gsx-r je duta a kdyby tam nesla tak bych zkusil aby mi kluci u nas v dilnach udelali dutou na SV
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 14. led 2009 21:18:04 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
No chlapi nevím jak moc by bylo dobrý vrtat do kyvky, přece jen už je to zásah do struktury materiálu... Možná spíš jen stím využitím závitů pro rolny, jak psal ewans, lepší jak nic... na pravé straně by to asi nebylo využitý páč by to pobral chránič laufu (nebo lauf že  ) na levé by to asi význam mělo, ale myslím že při délce jak to má Jindrs by to uletělo... A ten předek nevím no, vrtat do toho šrouby by byla asi prdel, zjistím do jaké míry je to reálný... A na to aby mohla být dutá mně přijde že má moc malej průměr, no jak budu u motky tak na to mrknu...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Majk
|
Napsal: stř 14. led 2009 21:50:58 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 30. lis 2007 21:04:23 Příspěvky: 344 Bydliště: Uherský Ostroh
|
Kyvka je svarena z Al profilu, takze je duta. Osa predniho kola by teoreticky mela byt prumerove stejna. Delka nevim. A proc resite padaky na kyvku? Jimbo pise, ze pravou stranu schyta lauf a ma pravdu a levou stupacka spolujezdce. Osobni zkusenost. Kyvka a kolo netknute. Dejte poradne padaky na ram kvuli motoru a zavazicka do riditek z nerezu a na zbytek bych se vykvakl. Mozna jeste na ten vyfuk pokud se to nekomu libi, ale jestli s tim nekde mrdnete stejne to bude dobyte. Pripada me to tu, ze to chcete mit snad vsichni nerozbitne. Jo predni vidle jsem mel po skluzu taky netknute jen rafek predniho kola byl lehce draply. Ono ale asi zalezi na padu. Jo a blbe navrhnuty padak, ktery bude fest na masine v pripade prekazky na ceste sebou veme kus motorky. Vsichni to furt lestite, abych nekoho na ceste na jaro potkal  Co tak prevrtat motor 
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 15. led 2009 0:26:28 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
No nevím jak konrétně by fungoval můj chránič laufu (a doufám že to ani nebudu zjišťovat  ) ale doufám že při sklouznutí třeba na okruhu by mohl posloužit účelu, neith měl na SVu ixila (teď ho má ewans) sice přírubovýho, ale princip toho samotnýho chrániče a slideru stejnej jako mám já a lauf mu to zachránilo, jen je doťukanej od kamínků (což spravíme že ja ewans  ) takže doufám že by v případě nouze pomohl... No a ty vidle těžko říct, předchozí majitel stím šlehl evidentně a spodky byly obroušný, to sem zapravoval až teďka při jejich leštění, takže tam by něco pomoct mohlo.... Ale je to jak píše Majk, základ sou dobrý hlavní padáky osvědčených rozměrů v rámu. A taky určitě záleží jak a kde by sebou čovek pleskl...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 12. úno 2009 1:33:58 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Tak nová oska do předního kola je hotová: http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... emId=49314Je to dělaný tak jak sme to řešili u píva, jak navrhl popák, místo vrtání do původního šroubu, se udělal celej novej... Zkusím pak načmrtnout něco, ale je to to stejný jako původní šroub, stím že z jedné strany 20mm 8mičky závitu a zdruhé strany to stejný minus dýlka 6tihranu na povolení... Tudíž chápete že je to stáčený ze 6ti hranu. Materiál je to 12,5 ka ocel... Slidery jsou udělaný z černýho silonu,
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: čtv 12. úno 2009 10:29:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Super chlape,presne takhle sem si to predstavoval.
Takze se nabizi otazka-Mas v planu toho udelat vic az bude troschu cas?Mel by o to nekdo zajem?Ja urcite ano-cenu si rekni.
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pát 13. úno 2009 1:28:39 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
OKej, takže výroba je reálná, chtělo by to ale aby se domluvilo více lidí... tak piště jestli máte někdo zájem
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: sob 14. úno 2009 16:34:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Tak su z toho celkem zklamanej,cekal sem vetsi zajem.zatim sme jen 3.To se nikdo nechystate na okruh?
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 14. úno 2009 17:07:17 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
No chtělo by to aspoň 5 lidí, aby se mohl nakoupit nějak rozumně matroš...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Mira2B7
|
Napsal: ned 15. úno 2009 11:35:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 03. zář 2008 19:43:50 Příspěvky: 188 Bydliště: Kuřim
|
ewans píše: To se nikdo nechystate na okruh? To jo, ale asi se nechystaj padat Jimbo bude to stajný i na litr? Jaká je zhruba cenová rozvaha? Možná bych do toho šel taky.
_________________ SV 1000S 03, silver metalic → Ducati Multistrada 1000S DS + GSXR1000 K3 okruhovka už ne + Ducati 800SS supertwin
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|