|
Právě je stř 05. čer 2024 5:24:43
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Jimbo
|
Napsal: čtv 26. úno 2009 0:07:21 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Já mám baterku každej rok na skříni v pokoju a ještě sem neměl problém... ale nevím...je to možný
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
jirin.sv
|
Napsal: čtv 26. úno 2009 1:16:45 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
No určitě existuje závislost mezi teplotou, kapacitou baterie a rychlostí vybíjení. Čím je teplota nižší, tím kapacita klesá => proto je dobrý mít baterku v teple. Já baterky skladuji ve sklepě, kde je teplota kolem 15 °C a pohoda, jak jsem psal jednou za čas je dobiju a to je moje veškerá údržba. Jinak by mě celkem zajímala výdrž stock baterky, co je z výroby. Moje už táhne 6. rok a už se o ni začínám trochu „strachovat“ (v autě mi většinou baterky odešly po ± 5ti letech – jednou odešla teda až po 8mi, ale to je asi výjimka).
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: čtv 26. úno 2009 18:17:24 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Ano čím je teplota nižší tím klesá kapacita, proto ti v mobilu v mrazu klekne baterka ale když ju zahřeješ tak vesele funguje dál, ovše čím je teplota nižší, tím míň dochází k samovybíjení. Proto se to skladuje v chladu. A jak už sem psal, aji v 30°C ti baterka vydrži tři měsice bez potíží. A to v pokoju asi nikdo nemá...
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
jirin.sv
|
Napsal: čtv 26. úno 2009 20:26:15 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Tak jsem dneska dobíjel, tak hážu link na dobíjení vláčkovým trafem Příloha:
dobijeni.jpg [ 104.49 KiB | Zobrazeno 3198 krát ]
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
|
houpacka
|
Napsal: čtv 26. úno 2009 21:25:07 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 13. led 2008 11:06:21 Příspěvky: 528 Bydliště: Hradec Králové
|
To je spis navod jak tu baterku rychlejc znicit ne. Neverim ze tohle trafo je tak dobre vyfiltrovany.
_________________ Moped Stadion S11 ---> Jawa 175 ---> Motorkář Suzuki SV 650S (03), nebo-li lovec holubů.
|
|
Nahoru |
|
|
jirin.sv
|
Napsal: pát 27. úno 2009 0:38:50 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Mám dojem, že je filtrování pořešené částečně i v trafu. Jinak dle návodu v AMARU do okruhu při dobíjení přidávám klasickou žárovku 12 V 1,2 W a ta také částečně fitruje a hlavně má také regenerační funkci (velmi zjedodušeně řešené udržování jako u nabíječek Optimate ). Každopádně můj favorit je tímhle „zdrojem“ dobíjen už 20. sezonu a neprotestuje, zkušenosti s motorkama mám kratší, ale ještě mi neklekla jediná baterka, tak je to snad taky v pohodě .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: pát 27. úno 2009 0:59:34 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Jako jasný, člověk věří tomu, co má odzkoušený... já taky věřím svojí metodě nenabíjení, páč ju mám odzkoušenou... Ale trafo filtrovat nemůže, pokud myslímš skutečně trafo = 2 vinutí s jádrem, pokud to myslíš jako celou krabicu, tak tam to bude určitě nějak pořešený... no a z tou žárovkou taky moc nevím, pokud by se řadila paralelně tak by měla význam pro zmenšení dobíjecího proudu, ale jinak nevidím důvod proč by tam byla k něčemu dobrá Ale no to už je jedno, teorii el. obvodů tu asi nemá cenu řešit
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
MartinSV01
|
Napsal: pát 27. úno 2009 19:59:02 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 10. čer 2008 18:32:08 Příspěvky: 46 Bydliště: Brno
|
jirin.sv píše: No určitě existuje závislost mezi teplotou, kapacitou baterie a rychlostí vybíjení. Čím je teplota nižší, tím kapacita klesá => proto je dobrý mít baterku v teple. Já baterky skladuji ve sklepě, kde je teplota kolem 15 °C a pohoda, jak jsem psal jednou za čas je dobiju a to je moje veškerá údržba. Jinak by mě celkem zajímala výdrž stock baterky, co je z výroby. Moje už táhne 6. rok a už se o ni začínám trochu „strachovat“ (v autě mi většinou baterky odešly po ± 5ti letech – jednou odešla teda až po 8mi, ale to je asi výjimka). Taky by mě zajímala výdrž stock baterky. Mojí teď na jaře bude 8 let (stejně jako motorce), tak jsem zvědav jestli na jaře nastartuju Jinak skalduju ve sklepě, při cca 15°C a dvakrát přes zimu dobíjím (jednou kolem vánoc a podruhé na jaře než ju dám do motorky).
_________________ Simson S51 Enduro 86' >> Suzuki SV650S 01'
|
|
Nahoru |
|
|
jirin.sv
|
Napsal: pát 27. úno 2009 21:22:57 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
MartinSV01 píše: Taky by mě zajímala výdrž stock baterky. Mojí teď na jaře bude 8 let (stejně jako motorce), tak jsem zvědav jestli na jaře nastartuju Jinak skalduju ve sklepě, při cca 15°C a dvakrát přes zimu dobíjím (jednou kolem vánoc a podruhé na jaře než ju dám do motorky). Tak hlásím, že jsem dneska úspěšně nastartovat, ale pro samotnou motobaterku by to byl asi slušný záhul (chytla až na 4. pokus), tak to jistily startovací kabely
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
|
zdeněk
|
Napsal: sob 28. úno 2009 20:30:20 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
No,my teda trafo na vláčky nepoužíváme,ale mám cca 20klientů,kteří používají MAC 612 jako i já. Slouží k plné spokojenosti jak na moto,ATV,tak čluny i auta. http://www.astip.cz/nabijecky-autobater ... aterie.htmJe to kvalitní českej výrobek a podle našich zkušeností asi nerozbitnej.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: sob 28. úno 2009 23:35:45 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Tak za ty prachy rač Optimate.. Toto je zkoro to sami co nabiječka z Lidlu za 450 kaček..
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
Black Sabbath
|
Napsal: ned 01. bře 2009 0:00:35 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pát 15. úno 2008 17:56:26 Příspěvky: 259 Bydliště: Blučina
|
Já jen přispěju do diskuze - baterka necelé 3 měsíce z motorky, ve zhruba pokojové teplotě, bez nabíjení, dnes nastartováno napoprvé.
|
|
Nahoru |
|
|
zdeněk
|
Napsal: ned 01. bře 2009 16:11:15 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
stafflik píše: Tak za ty prachy rač Optimate.. Toto je zkoro to sami co nabiječka z Lidlu za 450 kaček.. No Optimate se tváří gut,ale el.parametry je Astip o dost lepší a to,že je malých rozměrů je pro ni plus.Tu z Lidlu jsme taky měřili a hrůza.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: ned 01. bře 2009 17:05:39 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
v čem je o dost lepší? Teť nejak nechápu. Podle toho co čtu tak je to uplně obyč nabiječka. Neumi nic extra, teda pokud neberu v potaz možnost nabijet baterky s velkou kapacitou. S tym mě celkem dostali, protože to asi v tym připadě dá sakra ampéry... Jinak tam nevidim nic co by bylo jiny než ta Lidlová. Vysvětli mě rozdil, chcu neco kupovat, tak se rád poučim.. Zatim vyhrává Optimate. Dyš už nic tak je to procesorovka.....
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
zdeněk
|
Napsal: ned 01. bře 2009 17:18:10 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
stafflik:Já ti hlavně zapoměl,že mám 15%slevy.Tak pak je ta cena trochu lepší.A procesorem řízená je taky. No a ta z Lidlu při měření z 10pokusů 6x nepřepla na udržovací režim.Tak bych tu baterku rád viděl po týdnu ládování.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: ned 01. bře 2009 18:57:21 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
houpacka píše: Tak sem doma neco spichnul, takhle nejak by to melo vypadat. http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=49868 houpačka, že ses nikdy nepochlubil že seš taky z oboru
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
jirin.sv
|
Napsal: ned 01. bře 2009 21:29:57 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
houpacka> Pěkná nabíječka Jinak díky všem za hlasy v soutěži, před chvílí mi přišel email o tom, že jsem vyhrál první cenu – Optimate 4 . Takže vláčkové trafo letí po psovi a auta + motorky bude obsluhovat Optimatka .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|