Právě je pon 12. kvě 2025 15:43:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: stř 27. úno 2008 18:01:04 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00
Příspěvky: 40
http://www.rptuning.cz/
Mam je doma,nerez oval.Sou uplne super,velice dobre udelany a za dobrou cenu.Jsou delany primo na SV1000,tak jsem se nemusel bat ze budu mit propad v kroutaku a vykonu.U vyfuku ktery sou univerzalni,se to stava a pak to stoji u strikacky hlavne o dost vic.fotky pridam vyfuku a graf z motorove brzdy.


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: stř 27. úno 2008 20:53:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
určitě to sem pak hoď

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: stř 27. úno 2008 21:11:45 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00
Příspěvky: 40
zatim jen graf


Přílohy:
graf.JPG
graf.JPG [ 199.65 KiB | Zobrazeno 6508 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: stř 27. úno 2008 21:52:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no mě se to teda vůbec nelíbí.. propady tam jsou velký a graf je nějak nesmyslně vykreslenej až od 5000ot.
Nehledě na to že ani výkon ani moment nedasahují na výrobcem udávané hodnoty...
tak nevím jestli RP byla dobrá volba... chtělo by to i graf v seriovem stavu..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: stř 27. úno 2008 22:28:38 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22
Příspěvky: 184
Bydliště: Zdiby
CoF píše:
http://www.rptuning.cz/
Mam je doma,nerez oval.Sou uplne super,velice dobre udelany a za dobrou cenu.Jsou delany primo na SV1000,tak jsem se nemusel bat ze budu mit propad v kroutaku a vykonu.U vyfuku ktery sou univerzalni,se to stava a pak to stoji u strikacky hlavne o dost vic.fotky pridam vyfuku a graf z motorove brzdy.


u motorky používaný v běžným provozu kupovat tyhle laufy je nesmysl, to že sou dělaný přímo na sv je bullshit a je směšný jak lidi naletěj na jakoukoliv kravinu co jim kdo vyžblebtne. za podobný peníze si moh mít vejfuk s homologací :| tuhle cestu už sem jednou absolvoval, vim vo čem mluvim, jinak rp sem jezdil na okruhovce, zpracování opravdu neni špatný :thumbsup: jináč původní křivka s origo laufem bude hodně podobná, žádnej nárůst výkonu ani krouťáku, jenom drobný vyhlazení křivky....

_________________
doba je temná ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: čtv 28. úno 2008 0:01:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No taky ti teda nechci kazit radost, ale ten krouťák má dost děsný propady a to klesání od 7.500 ot. je podle mě kurevsky brzo a dost strmé.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: čtv 28. úno 2008 9:03:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22
Příspěvky: 184
Bydliště: Zdiby
ta křivka bude v pořádku, jediný co je škoda, že to nevyhladilo tu díru v 5000ot. ta stříkačka se už musí regulovat jenom power commanderem, neni to jako karburátory, kde si dal votevřený laufy a hned tam bylo pět oslů nahoru. jediný čemu to pomůže, že to bude dělat rámus a tak si každej hned začne vsugerovávat jak mu to najednou jede... jinak dávat erpéčka na bajk se kterým potencionálně pojedeš za hranice znamená to převekslovávat a to je pakárna... hlavně nezapomeň je po 10000km odnýst zpátky pokornýmu na převatování!!! :-)

_________________
doba je temná ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: čtv 28. úno 2008 12:51:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 7:55:51
Příspěvky: 189
Bydliště: Ceske Budejovice
Zase bych to nevidel tak cerne. Je fakt, ze ten graf neni nic moc, ale jde o to, jestli to clovek v praxi za bezneho provozu vubec pozna. Myslim si ze vetsina si dava na motorku ladak ne z duvodu zvyseni vykonu, ale z estetickeho hlediska a lepsiho zvuku, protoze originalni koncovky nejsou vzdy povedene. Nemluvim tady o zavodnich motorkach, ale o nasich "beznych" motorkach. Co se tyka homologace, tak polovina ladaku co se bezne pouziva ji nema a prevatovani se nevyhnou take.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: čtv 28. úno 2008 15:30:49 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00
Příspěvky: 40
Mam jet jeste nekam jinam to zkusit,kdyz to merili tak jim to vubec neslo nic zmerit a pak najednou vybehl tenhle graf.Tak uvidime v nejblizsi dobe a pak jsem to hodim.V normalnim provozu to clovek nepozna,jezdi to furt stejne jako s origosema.Jenom to lip vypada a ma to krasnej zvuk.Zase kupovat ridici jednotky novou,ktera se da programovat,je pro me uplne zbytecny.Co me ukazovali grafy jinych SV tak jsem byl natom nejlip s krivkou,teda kdyz zustava org.ridici jednotka jen se meni vyfuky.Tak se necham prekvapit na druhym mereni.Jinak k tem vyfukum budu mit tlumici vlozku,tak do zahranici muzu v pohode potom.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: čtv 28. úno 2008 15:57:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22
Příspěvky: 184
Bydliště: Zdiby
CoF píše:
Mam jet jeste nekam jinam to zkusit,kdyz to merili tak jim to vubec neslo nic zmerit a pak najednou vybehl tenhle graf.Tak uvidime v nejblizsi dobe a pak jsem to hodim.V normalnim provozu to clovek nepozna,jezdi to furt stejne jako s origosema.Jenom to lip vypada a ma to krasnej zvuk.Zase kupovat ridici jednotky novou,ktera se da programovat,je pro me uplne zbytecny.Co me ukazovali grafy jinych SV tak jsem byl natom nejlip s krivkou,teda kdyz zustava org.ridici jednotka jen se meni vyfuky.Tak se necham prekvapit na druhym mereni.Jinak k tem vyfukum budu mit tlumici vlozku,tak do zahranici muzu v pohode potom.


myslim že tomu furt moc nerozumíš, ta křivka je víceméně totožná ať tam dáš jakej lauf chceš, protože stříkačka si sama upraví množství paliva a vzduchu na nastavený hodnoty. abys změnil výkon, musel bys ty přednastavený hodnoty změnit (k tomu slouží ten power commander - programovatelná řídící jednotka) a co se týče tlumící vložky, je to sice pěkný, ale ten vejfuk nemá homologaci pro běžnej silniční provoz, takže až pojedeš do rakous, tak bengo začne hledat na laufu éčko v kroužku a číslo homologace a když ho nenajde, odstaví ti bajk a na tvoje náklady nechá odtáhnout certifikovanou odtahovou službou za hranice. i to se může stát (byl sem u toho když s kámošem takhle vypekli 40km za čárou) páč třeba speciálně rakušáci sou v tomhle megazmrdi.... :roll:

_________________
doba je temná ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: čtv 28. úno 2008 16:07:07 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00
Příspěvky: 40
rozumim tomu jak to funguje,jsem vyucenej autoeletrikar:) S tim laufem mas asi pravdu.Uz jsem od par lidi slysel.Kdyz se mo padari sehnat,hodim sem ty grafy jinejch SV 1000 s ruznyma vyfukama a je tam vydet rozdil i kdyz je orig.ridici jednotka.Neni vyfuk jako vyfuk.S power commander se da hodne zlepsit,ale zas stoji myslim kolem 11000kc??Ale asi bych ten rozdil nepoznal moc na silnici.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: čtv 28. úno 2008 23:35:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22
Příspěvky: 184
Bydliště: Zdiby
CoF píše:
rozumim tomu jak to funguje,jsem vyucenej autoeletrikar:) S tim laufem mas asi pravdu.Uz jsem od par lidi slysel.Kdyz se mo padari sehnat,hodim sem ty grafy jinejch SV 1000 s ruznyma vyfukama a je tam vydet rozdil i kdyz je orig.ridici jednotka.Neni vyfuk jako vyfuk.S power commander se da hodne zlepsit,ale zas stoji myslim kolem 11000kc??Ale asi bych ten rozdil nepoznal moc na silnici.


zkusim najít svuj graf kde jsou dohromady křivky origo laufů a racingový yoshimury trs a rozdíl tam mimo vyhlazení křivky dole někde okolo 6000 neni ani o kobylu víc ani o kobylu míň, totéž s ňůtnmetrama (byl to rok 2003 a naměřilo se tam rovnejch 105 kobyl na dynojetu)

_________________
doba je temná ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: pát 29. úno 2008 0:29:13 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00
Příspěvky: 40
dva mesice kdyz jsem mel zlomeny kotnik,tak jsem hledal dva mesice informace kvuli ladaku,zatim me vsichni rekli,ve vsech servisech a ruznych firmach kde ladi motorky,ze to s jenom vyfukama bude skoro stejny(krome par znacek,ktery nemam kupovat,kde maji jen univ.vyfuky na vsechni,prej je to o drzku),jak jsi psal ty,krivka bude skoro stejna jako s orig,ale pokud koupis lepsi ladaky(pro me za hodne penez) a k tomu prog, jednotku,dosahnes krasnych grafu,ale pozna je asi jen profik.Ja ne:(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: pát 29. úno 2008 11:26:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22
Příspěvky: 184
Bydliště: Zdiby
CoF píše:
dva mesice kdyz jsem mel zlomeny kotnik,tak jsem hledal dva mesice informace kvuli ladaku,zatim me vsichni rekli,ve vsech servisech a ruznych firmach kde ladi motorky,ze to s jenom vyfukama bude skoro stejny(krome par znacek,ktery nemam kupovat,kde maji jen univ.vyfuky na vsechni,prej je to o drzku),jak jsi psal ty,krivka bude skoro stejna jako s orig,ale pokud koupis lepsi ladaky(pro me za hodne penez) a k tomu prog, jednotku,dosahnes krasnych grafu,ale pozna je asi jen profik.Ja ne:(


prosimtě, tak ještě jednou a po lopatě... to že ti někdo nablekotá, že dělá laufy přímo na danej typ motorky je sice pravda, ale mluví tak maximálně o přírubách a nikoliv o tom, že dimenzování koncovky je uspůsobený pro vyšší výkon motoru (bavme se teď o čtyřtaktech). kdybys pořádně čet co už sem napsal, tak bys pochopil, že origo lauf s přepážkama má téměř stejnej graf jako otevřenej lauf bez přepážek, z čehož vyplývá, že stříkačka si sama upraví hodnoty ať tam je překážka nebo ne. z toho je jasný, že jestli je otevřená koncovka (holá děrovaná trubka obalená vatou) dimenzovaná v jednom průměru nebo vo trochu většim průměru nebo vo něco menšim průměru, je to jedno, furt to zustane holá roura kerá bude mít vždycky menší odpor než origo koncovka s přepážkama. takže se tady bavíme v rozdílech dejme tomu desetin procent při různejch typech koncovek (pokud je motor stříkačka). mimo jiné by mě moc zajímalo kde ti takovýhle hovadiny dva měsíce radili... :confused:

_________________
doba je temná ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: ned 02. bře 2008 23:42:22 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00
Příspěvky: 40
ja to uplne chapu co pises :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: pon 03. bře 2008 0:17:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
CoF píše:
ja to uplne chapu co pises :)

no ale z tvých reakcí to rozhodně nevyplývá

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: pon 03. bře 2008 12:13:36 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22
Příspěvky: 184
Bydliště: Zdiby
popiSV píše:
CoF píše:
ja to uplne chapu co pises :)

no ale z tvých reakcí to rozhodně nevyplývá


hele nikdo učenej z nebe nespad, já jenom že už sem si za tři roky s esvéčkem a skoro 40000km většinou těhle věcí prošel, tak aby někdo koho to zajímá nemusel laborovat jako já :roll: nacpal sem tam všechno možný, racingový yoshimury, krátkej plyn, jinej převod, radiální pumpu, opletený hadice, kompletně jiný odpružení, výstuhu kyvky z gsx a spoustu jinejch pičovin no a dál už to skoro nešlo, tak musel přijít úplně jinej bajk :cool:

_________________
doba je temná ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: pon 03. bře 2008 13:12:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 7:55:51
Příspěvky: 189
Bydliště: Ceske Budejovice
Zbyly ti po tom upravenem SVcku fotky? To bych rad videl.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: pon 03. bře 2008 16:37:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22
Příspěvky: 184
Bydliště: Zdiby
dany píše:
Zbyly ti po tom upravenem SVcku fotky? To bych rad videl.


vono na tom toho moc neuvidíš, maximálně tu kyvku sem večír šoupnu jestli tu fotku dohledám, všechno to byl jenom tuning motoru, brzd, podvozku. na nějaký estetický pičovinky si moc nehraju...

_________________
doba je temná ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RP tuning
Nový příspěvekNapsal: pon 03. bře 2008 21:21:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. pro 2007 23:55:47
Příspěvky: 114
Bydliště: Zlínsko
taky mám RPčko (ovál stovku) na 650 a k tomu graf s křivkou před a po.. je tam nárůst 6koní a 4Nm, ale šikovný mechanik vykouzlí cokoliv, takže tomu moc nevěřím (jako kámošovi u 954 s laďákem a comandrem 229 koní, sem na to hleděl a myslel, že padnu smíchy :D ) .. o ten výkon mi nejde, já to stejně nepoznám, podstatný rozdíl pro mě je lepší zvuk, lepší vzhled, menší váha a rozměry.. howgh :cool:

_________________
Babetta > Jawa 350/640 > Honda X8R-X> Honda NES 150 > SV650SK4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz