|
Právě je pon 12. kvě 2025 16:28:13
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 20 ] |
|
Autor |
Zpráva |
CoF
|
Napsal: stř 27. úno 2008 18:01:04 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00 Příspěvky: 40
|
http://www.rptuning.cz/Mam je doma,nerez oval.Sou uplne super,velice dobre udelany a za dobrou cenu.Jsou delany primo na SV1000,tak jsem se nemusel bat ze budu mit propad v kroutaku a vykonu.U vyfuku ktery sou univerzalni,se to stava a pak to stoji u strikacky hlavne o dost vic.fotky pridam vyfuku a graf z motorove brzdy.
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 27. úno 2008 20:53:34 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
určitě to sem pak hoď
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 27. úno 2008 21:52:17 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no mě se to teda vůbec nelíbí.. propady tam jsou velký a graf je nějak nesmyslně vykreslenej až od 5000ot. Nehledě na to že ani výkon ani moment nedasahují na výrobcem udávané hodnoty... tak nevím jestli RP byla dobrá volba... chtělo by to i graf v seriovem stavu..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
inkvizitorr
|
Napsal: stř 27. úno 2008 22:28:38 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
CoF píše: http://www.rptuning.cz/ Mam je doma,nerez oval.Sou uplne super,velice dobre udelany a za dobrou cenu.Jsou delany primo na SV1000,tak jsem se nemusel bat ze budu mit propad v kroutaku a vykonu.U vyfuku ktery sou univerzalni,se to stava a pak to stoji u strikacky hlavne o dost vic.fotky pridam vyfuku a graf z motorove brzdy. u motorky používaný v běžným provozu kupovat tyhle laufy je nesmysl, to že sou dělaný přímo na sv je bullshit a je směšný jak lidi naletěj na jakoukoliv kravinu co jim kdo vyžblebtne. za podobný peníze si moh mít vejfuk s homologací  tuhle cestu už sem jednou absolvoval, vim vo čem mluvim, jinak rp sem jezdil na okruhovce, zpracování opravdu neni špatný  jináč původní křivka s origo laufem bude hodně podobná, žádnej nárůst výkonu ani krouťáku, jenom drobný vyhlazení křivky....
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 28. úno 2008 0:01:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No taky ti teda nechci kazit radost, ale ten krouťák má dost děsný propady a to klesání od 7.500 ot. je podle mě kurevsky brzo a dost strmé.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
CoF
|
Napsal: čtv 28. úno 2008 15:30:49 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00 Příspěvky: 40
|
Mam jet jeste nekam jinam to zkusit,kdyz to merili tak jim to vubec neslo nic zmerit a pak najednou vybehl tenhle graf.Tak uvidime v nejblizsi dobe a pak jsem to hodim.V normalnim provozu to clovek nepozna,jezdi to furt stejne jako s origosema.Jenom to lip vypada a ma to krasnej zvuk.Zase kupovat ridici jednotky novou,ktera se da programovat,je pro me uplne zbytecny.Co me ukazovali grafy jinych SV tak jsem byl natom nejlip s krivkou,teda kdyz zustava org.ridici jednotka jen se meni vyfuky.Tak se necham prekvapit na druhym mereni.Jinak k tem vyfukum budu mit tlumici vlozku,tak do zahranici muzu v pohode potom.
|
|
Nahoru |
|
 |
inkvizitorr
|
Napsal: čtv 28. úno 2008 15:57:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
CoF píše: Mam jet jeste nekam jinam to zkusit,kdyz to merili tak jim to vubec neslo nic zmerit a pak najednou vybehl tenhle graf.Tak uvidime v nejblizsi dobe a pak jsem to hodim.V normalnim provozu to clovek nepozna,jezdi to furt stejne jako s origosema.Jenom to lip vypada a ma to krasnej zvuk.Zase kupovat ridici jednotky novou,ktera se da programovat,je pro me uplne zbytecny.Co me ukazovali grafy jinych SV tak jsem byl natom nejlip s krivkou,teda kdyz zustava org.ridici jednotka jen se meni vyfuky.Tak se necham prekvapit na druhym mereni.Jinak k tem vyfukum budu mit tlumici vlozku,tak do zahranici muzu v pohode potom. myslim že tomu furt moc nerozumíš, ta křivka je víceméně totožná ať tam dáš jakej lauf chceš, protože stříkačka si sama upraví množství paliva a vzduchu na nastavený hodnoty. abys změnil výkon, musel bys ty přednastavený hodnoty změnit (k tomu slouží ten power commander - programovatelná řídící jednotka) a co se týče tlumící vložky, je to sice pěkný, ale ten vejfuk nemá homologaci pro běžnej silniční provoz, takže až pojedeš do rakous, tak bengo začne hledat na laufu éčko v kroužku a číslo homologace a když ho nenajde, odstaví ti bajk a na tvoje náklady nechá odtáhnout certifikovanou odtahovou službou za hranice. i to se může stát (byl sem u toho když s kámošem takhle vypekli 40km za čárou) páč třeba speciálně rakušáci sou v tomhle megazmrdi.... 
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
 |
CoF
|
Napsal: čtv 28. úno 2008 16:07:07 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00 Příspěvky: 40
|
rozumim tomu jak to funguje,jsem vyucenej autoeletrikar:) S tim laufem mas asi pravdu.Uz jsem od par lidi slysel.Kdyz se mo padari sehnat,hodim sem ty grafy jinejch SV 1000 s ruznyma vyfukama a je tam vydet rozdil i kdyz je orig.ridici jednotka.Neni vyfuk jako vyfuk.S power commander se da hodne zlepsit,ale zas stoji myslim kolem 11000kc??Ale asi bych ten rozdil nepoznal moc na silnici.
|
|
Nahoru |
|
 |
inkvizitorr
|
Napsal: čtv 28. úno 2008 23:35:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
CoF píše: rozumim tomu jak to funguje,jsem vyucenej autoeletrikar:) S tim laufem mas asi pravdu.Uz jsem od par lidi slysel.Kdyz se mo padari sehnat,hodim sem ty grafy jinejch SV 1000 s ruznyma vyfukama a je tam vydet rozdil i kdyz je orig.ridici jednotka.Neni vyfuk jako vyfuk.S power commander se da hodne zlepsit,ale zas stoji myslim kolem 11000kc??Ale asi bych ten rozdil nepoznal moc na silnici. zkusim najít svuj graf kde jsou dohromady křivky origo laufů a racingový yoshimury trs a rozdíl tam mimo vyhlazení křivky dole někde okolo 6000 neni ani o kobylu víc ani o kobylu míň, totéž s ňůtnmetrama (byl to rok 2003 a naměřilo se tam rovnejch 105 kobyl na dynojetu)
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
 |
CoF
|
Napsal: pát 29. úno 2008 0:29:13 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00 Příspěvky: 40
|
dva mesice kdyz jsem mel zlomeny kotnik,tak jsem hledal dva mesice informace kvuli ladaku,zatim me vsichni rekli,ve vsech servisech a ruznych firmach kde ladi motorky,ze to s jenom vyfukama bude skoro stejny(krome par znacek,ktery nemam kupovat,kde maji jen univ.vyfuky na vsechni,prej je to o drzku),jak jsi psal ty,krivka bude skoro stejna jako s orig,ale pokud koupis lepsi ladaky(pro me za hodne penez) a k tomu prog, jednotku,dosahnes krasnych grafu,ale pozna je asi jen profik.Ja ne:(
|
|
Nahoru |
|
 |
inkvizitorr
|
Napsal: pát 29. úno 2008 11:26:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
CoF píše: dva mesice kdyz jsem mel zlomeny kotnik,tak jsem hledal dva mesice informace kvuli ladaku,zatim me vsichni rekli,ve vsech servisech a ruznych firmach kde ladi motorky,ze to s jenom vyfukama bude skoro stejny(krome par znacek,ktery nemam kupovat,kde maji jen univ.vyfuky na vsechni,prej je to o drzku),jak jsi psal ty,krivka bude skoro stejna jako s orig,ale pokud koupis lepsi ladaky(pro me za hodne penez) a k tomu prog, jednotku,dosahnes krasnych grafu,ale pozna je asi jen profik.Ja ne:( prosimtě, tak ještě jednou a po lopatě... to že ti někdo nablekotá, že dělá laufy přímo na danej typ motorky je sice pravda, ale mluví tak maximálně o přírubách a nikoliv o tom, že dimenzování koncovky je uspůsobený pro vyšší výkon motoru (bavme se teď o čtyřtaktech). kdybys pořádně čet co už sem napsal, tak bys pochopil, že origo lauf s přepážkama má téměř stejnej graf jako otevřenej lauf bez přepážek, z čehož vyplývá, že stříkačka si sama upraví hodnoty ať tam je překážka nebo ne. z toho je jasný, že jestli je otevřená koncovka (holá děrovaná trubka obalená vatou) dimenzovaná v jednom průměru nebo vo trochu většim průměru nebo vo něco menšim průměru, je to jedno, furt to zustane holá roura kerá bude mít vždycky menší odpor než origo koncovka s přepážkama. takže se tady bavíme v rozdílech dejme tomu desetin procent při různejch typech koncovek (pokud je motor stříkačka). mimo jiné by mě moc zajímalo kde ti takovýhle hovadiny dva měsíce radili... 
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pon 03. bře 2008 0:17:34 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
CoF píše: ja to uplne chapu co pises  no ale z tvých reakcí to rozhodně nevyplývá
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
inkvizitorr
|
Napsal: pon 03. bře 2008 12:13:36 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
popiSV píše: CoF píše: ja to uplne chapu co pises  no ale z tvých reakcí to rozhodně nevyplývá hele nikdo učenej z nebe nespad, já jenom že už sem si za tři roky s esvéčkem a skoro 40000km většinou těhle věcí prošel, tak aby někdo koho to zajímá nemusel laborovat jako já  nacpal sem tam všechno možný, racingový yoshimury, krátkej plyn, jinej převod, radiální pumpu, opletený hadice, kompletně jiný odpružení, výstuhu kyvky z gsx a spoustu jinejch pičovin no a dál už to skoro nešlo, tak musel přijít úplně jinej bajk 
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
 |
inkvizitorr
|
Napsal: pon 03. bře 2008 16:37:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
dany píše: Zbyly ti po tom upravenem SVcku fotky? To bych rad videl. vono na tom toho moc neuvidíš, maximálně tu kyvku sem večír šoupnu jestli tu fotku dohledám, všechno to byl jenom tuning motoru, brzd, podvozku. na nějaký estetický pičovinky si moc nehraju...
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
 |
Wewerka
|
Napsal: pon 03. bře 2008 21:21:55 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 04. pro 2007 23:55:47 Příspěvky: 114 Bydliště: Zlínsko
|
taky mám RPčko (ovál stovku) na 650 a k tomu graf s křivkou před a po.. je tam nárůst 6koní a 4Nm, ale šikovný mechanik vykouzlí cokoliv, takže tomu moc nevěřím (jako kámošovi u 954 s laďákem a comandrem 229 koní, sem na to hleděl a myslel, že padnu smíchy  ) .. o ten výkon mi nejde, já to stejně nepoznám, podstatný rozdíl pro mě je lepší zvuk, lepší vzhled, menší váha a rozměry.. howgh 
_________________ Babetta > Jawa 350/640 > Honda X8R-X> Honda NES 150 > SV650SK4
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 20 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|