|
Právě je ned 27. črc 2025 14:49:30
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Shorty
|
Napsal: úte 09. čer 2009 21:38:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Je lepší stavitelnej a pokud na něj máš, tak ho pořiď. Jináč stačí dát kompromis nebo když jezdíš jen na okruhu, tak tam dát hustší olej a je to taky vyřešený.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 10. čer 2009 18:05:19 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Shorty píše: Je lepší stavitelnej a pokud na něj máš, tak ho pořiď. Jináč stačí dát kompromis nebo když jezdíš jen na okruhu, tak tam dát hustší olej a je to taky vyřešený. Já jsem si takto upravil seriový tlumič... zkoušel jsme tam různý viskozity olejů, až jsem se dostal na nejhustší hydraulickej olej co jsme sehnal... ale stále mi to nestačilo.. Nakonec vyhrál převodový olej PP90 který je skoro jak med... a je to super... Jen při malé rychlosti se s tím hůř manipuluje...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: stř 10. čer 2009 20:48:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
při otáčení na místě je to bezpředmětný, hlavní je že to funguje na cestách. A jaký máš teď pocity z řízení oproti SV bez tlumiče?
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 10. čer 2009 20:59:09 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Shorty píše: při otáčení na místě je to bezpředmětný, hlavní je že to funguje na cestách. A jaký máš teď pocity z řízení oproti SV bez tlumiče? neuvěřitelný... je to paráda... ale v hodně pomalejch a utáhlejch zatáčkách si myslím že mi to bude na obtíž, tak teprve uvidím, jestli jsem to s tím hustým olejem nepřehnal... ale je zbytečný utrácet za stavitelnej takový nehorázný prachy... pokud chceš jen aby to tlumilo, tak seriovej z nějaký machny jen ošéfuješ olejem dle libosti nebo ho předěláš na stavitelnej jak Jimbo..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pát 12. čer 2009 0:44:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Popis - no uvidíš, ale podle měs to přehnal  ... já si svůj tlumič jednou z prdele nastavil na co nejtužší a nebylo to vůbec dobrý, při agresivních manévrech tě to prostě zpomalí. Třeba na dromu i tyhle vály podlíhají docela ohřívání a ty převodové oleje mají tendenci pěnit, což taky není gut. Ale možná se mýlím, to chce samozřejmě nejdřív zkusit.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pát 12. čer 2009 22:52:23 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Nejt píše: Popis - no uvidíš, ale podle měs to přehnal  ... já si svůj tlumič jednou z prdele nastavil na co nejtužší a nebylo to vůbec dobrý, při agresivních manévrech tě to prostě zpomalí. Třeba na dromu i tyhle vály podlíhají docela ohřívání a ty převodové oleje mají tendenci pěnit, což taky není gut. Ale možná se mýlím, to chce samozřejmě nejdřív zkusit. pčevodové oleje podle mě nemají vůbec tendenci pěnit a kromě toho se do starších hydraulických systémů běžně dávají místo předepsaného..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pát 12. čer 2009 22:53:47 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no, to ale nic nemění na tom, zdali jsem to přehnal nebo ne... to se prostě uvidí...
ale je to celkem fuck... mám doma 5 viskozit oleje a jeden tam dám... je to otázka 30min...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: pát 12. čer 2009 23:26:44 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
hm, kua ... repase tlumice rizeni me taky ceka, pac ten muj uz jaksi moc netlumi  ale to budu resit az pres zimu...
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: sob 13. čer 2009 2:09:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Popis - ohledně toho pěnění mě s tím obeznámil známej, kterej do tohodle přesně fušuje, když jsem se ho zeptal na použití převodovýho oleje do tlumičů na SV... v převodovce ani v motoru a prostě tam, kde jde především o mazací funkci, to pěnění nevadí, ale v hydraulických systémech jo a u tlumičů tím tuplem.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 13. čer 2009 12:37:14 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
mateSAS píše: hm, kua ... repase tlumice rizeni me taky ceka, pac ten muj uz jaksi moc netlumi  ale to budu resit az pres zimu... Pokud myslíš sériovej tlumič co je na pyčoletech, tak to je otázka pár chvil, vyměnit gufera a nalit novej olej...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 13. čer 2009 12:41:10 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Nejt píše: Popis - ohledně toho pěnění mě s tím obeznámil známej, kterej do tohodle přesně fušuje, když jsem se ho zeptal na použití převodovýho oleje do tlumičů na SV... v převodovce ani v motoru a prostě tam, kde jde především o mazací funkci, to pěnění nevadí, ale v hydraulických systémech jo a u tlumičů tím tuplem. tam kde se do oleje může zamíchat vzduch to plně chápu, ale v tlumiči řízení vzduch nechat nemůžeš a je to docela mord ho složit tak, aby ti tam nezbyla ani bublinka, jinak je to potom o ničem... Pokud se ti to povede a vzduch tam nenecháš, nemá ti tam co pěnit... toť můj názor..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 13. čer 2009 12:47:03 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
No jak ho složit aby tam nebyla ani bublinka?  aj u sériových tlumičů z výroby tam nějakej vzduch je, ale obvykle se projevuje až v horní úvrati chodu tlumiču, čili tam kde už není vzhledem k raidu řidítek používanej....
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 13. čer 2009 12:54:52 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Jimbo píše: No jak ho složit aby tam nebyla ani bublinka?  aj u sériových tlumičů z výroby tam nějakej vzduch je, ale obvykle se projevuje až v horní úvrati chodu tlumiču, čili tam kde už není vzhledem k raidu řidítek používanej.... to s tebou nesouhlasím... pokud motorku překlápíš, tak bublinka cestuje za strany na stranu a vždy se může dostat přes pístek... minimálně ten můj seriovej má ještě takovej parádn odvzdušňovací šroub, ale i pomocí toho šroubu je to celkem porod... Já jsme si dal kurva záležet, ale malinká bublinka mi tam stejně zbyla...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 13. čer 2009 12:57:04 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
jo a nejlepší je ho naplnit ponořenej pod hladinu oleje,, to ti tam bublinka nezůstane..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 13. čer 2009 12:58:05 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
popi píše: Jimbo píše: No jak ho složit aby tam nebyla ani bublinka?  aj u sériových tlumičů z výroby tam nějakej vzduch je, ale obvykle se projevuje až v horní úvrati chodu tlumiču, čili tam kde už není vzhledem k raidu řidítek používanej.... to s tebou nesouhlasím... pokud motorku překlápíš, tak bublinka cestuje za strany na stranu a vždy se může dostat přes pístek... minimálně ten můj seriovej má ještě takovej parádn odvzdušňovací šroub, ale i pomocí toho šroubu je to celkem porod... Já jsme si dal kurva záležet, ale malinká bublinka mi tam stejně zbyla... No ten šroub tam mám taky, ale jak píšeš, malá bublinka tam zůstala.... No jinak nevím zkoušel sem ho všelijak naklánět a třepat s ním a tak, ale dělalo to pořád na stejným místě... ale tož to je fuk
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 13. čer 2009 12:58:38 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
popi píše: jo a nejlepší je ho naplnit ponořenej pod hladinu oleje,, to ti tam bublinka nezůstane.. Tolik oleju nebylo, dával sem tam co mně zbyl z vidlic...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 13. čer 2009 13:45:17 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Jimbo píše: popi píše: jo a nejlepší je ho naplnit ponořenej pod hladinu oleje,, to ti tam bublinka nezůstane.. Tolik oleju nebylo, dával sem tam co mně zbyl z vidlic... kup 2l a v uříznutý PET lahvi to jde taky... pokud na bublinky nesereš 
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
oni
|
Napsal: čtv 24. zář 2009 9:30:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 11. kvě 2009 11:33:24 Příspěvky: 195 Bydliště: MB,HK,PBce,Frydštejn
|
Kamos si koupil horneta a mel na tom ixila, jenze se mu nelibil ten kraval,tak tam dal origo! ja bych ho od nej koupil, mam par otazek, asi zrejmne nevadi ze je z hornata ze? tyhle vyfuky budou vice mene univerzalni ne? pak jestli do ixilu se da vlozit tlumici vlozka? Nejaky ecko a vyrobni cislo to na sobe ma,takze homologaci taky ze?A posledni,ze delanej na prirubu,myslite ze bych nekde sehnal mezikus na sv 02??
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: čtv 24. zář 2009 9:49:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
tlumící vložku na něj dělaj tak si myslim, že ju seženeš, mezikus s přírubou jedině z nějaký machny a navařit, bo nechat někde udělat, tenax, creptus, třeba by ti to tam udělali. jinak na každou machnu neni ten lauf stejnej..má různou velikost, délku, vatu atd.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 24. zář 2009 11:37:52 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Laďák z horneta na to nedávej, univerzální je to vodsaď pocať, když se podíváš na stránky ixilu tak zjistíš že jsou různý pro různý machny a různý modely. Navíc rozdíl mezi 2V a 4V je docela razantní. Další věc ta příruba, s tím už se tu spálil ondrassio, koupil jeden laďák na litra - ixila - přírubák, je stím pěkná jebačka, otec mu dělal na frézce přírubu a v ixilu mu na to navařili mezisvod, celkově tě to vyjde cenově stejně jak když koupíš přímo na svůj mode...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|