|
Právě je ned 18. kvě 2025 16:41:30
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
tony_ul
|
Napsal: pát 23. črc 2010 14:12:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Kaja píše: Moje další volba bude asi taky QUALIFIER II,sou na ně samy kladny recenze.Teď mam Pirelli Diablo Strada a max spokojenost.Tony podlě mě má přední guma asi dvojnásobnou výdrž,takže dvakrát zadní a jedna přední,jde spíš o to mít stejnej typ na obouch kolech. ok, stejnak ten předek musim vyměnit za měkčí, tak udělám obě  a nasadim D209RR 
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pát 23. črc 2010 20:55:19 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Jindra píše: !!!POZOR!!! Rád bych všechny piloty upozornil na mou absolutně špatnou zkušenost s Dunlop Qualifier II. viz http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=86831&fid=22 pro sportovní jízdu silně nedoporučuji!!! Jinak zkušenost s Dunlop Qualifier 1 a RR jsou výborné  Já měl teda Qualifier II jen na zadku, vepředu Metzeler Rennsport 120/70 (mluvím o tom když sem měl SV) a drželo to jako přikovaný, byl sem s něma několikrát v Brně a zvládaly slušnou pilu... Takže já sem z toho zadku byl nadšenej...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Jindra
|
Napsal: pát 23. črc 2010 22:49:20 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 14. kvě 2008 17:25:11 Příspěvky: 369
|
Jimbo - rozebíral sem to se spoustou lidí a řešil to jak se dalo, ale nic nezabralo. gumy nedržely jak měly a stabilita ve větších náklonech byla opravu hoooodně špatná! neřikam, že na cestování nejsou Q2 dobrý... ale pro ostřejší jízdu nebo dokonce okruh sou naprosto nevhodný. neprodával bych novou sadu gum se strátou pro nic za nic!!!  jiank teď mam najeto cca 2000km na sadě Qualifier RR a musim je pochálit  jen po stranách jdou rychle do háje a prostředek furt bez stopy opotřebení.... ale zas lidem který cestujou i něco vydrží. já sem holt zvláštní případ 
|
|
Nahoru |
|
 |
Jindra
|
Napsal: pát 23. črc 2010 22:55:58 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 14. kvě 2008 17:25:11 Příspěvky: 369
|
dál bych chtěl říct, že pokud někdo má možnost koupit třeba sadu Qualifier 1 za dobrý prachy tak na tý sem jezdil vloni celou sezónu (cca 9000km) s vyjímkou závodů a byly výborný! pravděpodobně nejlepší gumy co sem jezdil. stabilita supr a limit přilnavosti sem objevil jen na okruhu kdy bylo přeci jen znát,že se nejedná o závodní směs. na cestování, ale asi nic moc protože si mylsim, že by se udělala brzy ploška uprostřed... přeci jen Q1 byly ještě jednosměs narozdíl od Q2 nebo Q RR.
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: pát 23. črc 2010 23:26:35 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
jak jsem psal, na Q RR mám tedka najezd 8tis a pocitam ze 10tis bude hranice  )
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jindra
|
Napsal: sob 24. črc 2010 10:21:38 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 14. kvě 2008 17:25:11 Příspěvky: 369
|
tony_ul píše: jak jsem psal, na Q RR mám tedka najezd 8tis a pocitam ze 10tis bude hranice  ) věřim tomu, že to tak nějak bude! já je asi vyhodim mnohem dřív kvůli těm bokům, ale střed zjevně vydrží fakt hoooodně!
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: sob 24. črc 2010 16:16:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
abych sjel boky dřív než střed, to bych musel jednak jezdit kudlu a hlavně jedině v moste. pac tady jsou ty silnice tak na hovno, ze si muzes kdekoliv rozbit hubu o diru bo hrbol  (
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: sob 24. črc 2010 22:01:46 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
jezdim tak abych si nerozbil hubu, viz prispevek vyse  )
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kaja
|
Napsal: úte 27. črc 2010 17:38:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22 Příspěvky: 260
|
Jindro jen taková technická,měl si je nafoukaný na předepsanej tlak,oni totiž II maj nějakou novou stavbu a podhuštěňí není moc dobrý v jejich případě.
_________________ Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2
|
|
Nahoru |
|
 |
Jindra
|
Napsal: stř 28. črc 2010 14:31:09 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 14. kvě 2008 17:25:11 Příspěvky: 369
|
Shorty - je nutný taky vzít v potaz jinej rozměr na gsxr1000 a sv650... jinak chyba ve mě a a v mym stroji zřejmě není vzhledem k tomu, že po přezutí na jinou sadu problémy zmizely. Ale to sem tu uš myslim psal...
Kaja - jo tak to možný je protože já žádný gumy nejezdim na předepsanej tlak! A a většinou všechno jezdim na 2,1 a 2,1... takže jestli sou ty Q2 na tlak nějaký citlivý tak je to možný. S tlakem sem u nich zkoušel taky laborovat a nejvíc sem je měl nafoukaný asi 2,2 předek a 2,3 zadek (uš si to přesně nepamatuju) ale situace se neměnila.
|
|
Nahoru |
|
 |
kufor
|
Napsal: stř 28. črc 2010 14:38:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22 Příspěvky: 480
|
uz ho nehajte, proste su to mrdky, tak co ... na Jindrove pouzitie nevhodne, inemu vyborne sedia, to je predsa normalne 
_________________ ...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: stř 28. črc 2010 22:34:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Jindra píše: Shorty - je nutný taky vzít v potaz jinej rozměr na gsxr1000 a sv650... Co by mělo mít za vliv rozměr gumy, když je směs stejná na všech rozměrech, pokud teda prostě neudělali zrovna tu tvou 160ku mrdku.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Jindra
|
Napsal: čtv 29. črc 2010 7:36:35 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 14. kvě 2008 17:25:11 Příspěvky: 369
|
shorty - no asi tvar tý gumy  jako nejsem vědec tak se nechci pouštět do nějak hlubokejch diskuzí na tohle téma a jentak mě ještě napadlo, že to, že někdo jezdí gsxr1000 na okruhu neznamená, že by to byl pilot kerej pozná co umí jeho pneu... viděl sem jezdit na dromech litrový bajky se závodníma kapotama a řídili je vejletníci pro který by byli Q II určitě víc než dostatečný. PS: tim netvrdim, že bych byl nějakej extrapilot! já sem pěknej mrdal ucouranej  jen tím tvrdím, že na litrech jezdí řada vejletníků kerý sou eště ucouranější než já na mym sv 
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: čtv 29. črc 2010 16:12:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Jindra píše: PS: tim netvrdim, že bych byl nějakej extrapilot! já sem pěknej mrdal ucouranej  jen tím tvrdím, že na litrech jezdí řada vejletníků kerý sou eště ucouranější než já na mym sv  S tím tvarem nevím, to by se tu musel vyjádřit někdo jako Popák či Jimbo, aby to vysvětlil. Ale podle mě je na litru zas širší ráfek, tím pádem tam bude nějakej podobnej poměr mezi šírkou ráfku a šírkou gumy jako u SV... Co se týče kámoše litraře, netrhá žádné rekordy, ale kdyby byl velkej mrdal, tak bych tu nepsal jeho zkušenosti s těma gumama, to je snad asi jasný. Jinak jezdil časy mezi 2:25-2:30 myslím.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|