|
Právě je úte 01. črc 2025 22:24:17
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Othon
|
Napsal: sob 31. říj 2009 13:21:35 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 02. čer 2009 17:58:40 Příspěvky: 110 Bydliště: Semily
|
Cau svčkaři,prave menim olej a koukam jeste radeji pro poreadek do manulau a tam stoji "Pouzivejte vyhradne oleje,ktere jsou oznaceny SF nebo SG podle klasifikace API Doporucena viskozita oleje je SEA 10W-40." V suzuki mi dali Castron Power1 GPS4T a Je na nem nasano SEA 10W-40;API SJ;Jaso T 903:2006-MA-2.V manualu se pise API SF ci SG,vadi ze na oleji je SJ??? Díky za rady...
_________________ Simson S51,SV650N K7-dobrá mašinka:)
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 31. říj 2009 23:42:50 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Othon píše: Cau svčkaři,prave menim olej a koukam jeste radeji pro poreadek do manulau a tam stoji "Pouzivejte vyhradne oleje,ktere jsou oznaceny SF nebo SG podle klasifikace API Doporucena viskozita oleje je SEA 10W-40." V suzuki mi dali Castron Power1 GPS4T a Je na nem nasano SEA 10W-40;API SJ;Jaso T 903:2006-MA-2.V manualu se pise API SF ci SG,vadi ze na oleji je SJ??? Díky za rady... Power 1nem nemáš co skazit, je to špicové volej, do SV možná aj zbytečnej, plná syntetica, cpe se to do supersportů...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: ned 01. lis 2009 0:06:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Jimbo píše: Power 1nem nemáš co skazit, je to špicové volej, do SV možná aj zbytečnej, plná syntetica, cpe se to do supersportů... hele, to neznamená že je to Power1 že to bude hned plná syntetika... Power1 GPS4T jak jmenoval je klasika polosyntetika jak jsem lil do SVčka a je to olej, kterej tam patří. Srovnatelnej je ještě Motul Ester 5100 Co zmiňoval Jimbo, tak o plnou syntetiku se jedná když je to Power1 Racing 4T
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: ned 01. lis 2009 0:14:17 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Shorty píše: Jimbo píše: Power 1nem nemáš co skazit, je to špicové volej, do SV možná aj zbytečnej, plná syntetica, cpe se to do supersportů... hele, to neznamená že je to Power1 že to bude hned plná syntetika... Power1 GPS4T jak jmenoval je klasika polosyntetika jak jsem lil do SVčka a je to olej, kterej tam patří. Srovnatelnej je ještě Motul Ester 5100 Co zmiňoval Jimbo, tak o plnou syntetiku se jedná když je to Power1 Racing 4T sory voe no, ja du radši spat, máš recht 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Othon
|
Napsal: ned 01. lis 2009 13:29:38 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 02. čer 2009 17:58:40 Příspěvky: 110 Bydliště: Semily
|
je tam;)
_________________ Simson S51,SV650N K7-dobrá mašinka:)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kweni
|
Napsal: pon 02. kvě 2011 16:52:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44 Příspěvky: 149 Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
|
oni píše: chlapi a co takovej putoline 10w60 plna syntetika,muzu mit 250 litr coz je dobra cena. http://olejposta.sk/r_1864.html 
_________________ 2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km 2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km 2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km
|
|
Nahoru |
|
 |
Kweni
|
Napsal: pon 02. kvě 2011 17:16:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44 Příspěvky: 149 Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
|
okolo 2,6 litra .. olejova vana pre motor a prevodovku su spolocne ..
_________________ 2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km 2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km 2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km
|
|
Nahoru |
|
 |
Othon
|
Napsal: pon 02. kvě 2011 17:17:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 02. čer 2009 17:58:40 Příspěvky: 110 Bydliště: Semily
|
oni píše: ale tak to jsem tady zjisti,ze to tam plno lidi leje. ale tenhle chlapek co to prodava celej zivot dela v moto a dela servisaka na dakaru a tohle tam lejou. jeste teda,jaky je celkovy mnozstvi oleje v motoru a v prevodovce? to ty necely 3 litry jsou vsude,jak v motoru tak v prevodovce? 2,7l včetně filtru.....
_________________ Simson S51,SV650N K7-dobrá mašinka:)
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: pon 02. kvě 2011 20:35:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
ONI, 10W 60 bych do SV moc nedoporučoval,je to olej vyloženě racing a více pro off-road.
Plně 100% syntetický čtyři-taktní racingový motorový olej obsahující Putoline revoluční " ESTER TECH aditiv". Zajišťuje totální kompatibilitu s moderními materiály třecí spojky. Vyvinuté speciálně pro použití off-road motocyklů. Zaručuje prodloužení životnosti motoru a kompletní ochranu součástí pří náročných racingových podmínkach.
A tento druhý je taky racing
Olej PUTOLINE OFF ROAD NANO TECH 4+ mimořádně vhodný pro off-roadové motocykly používané v extrémních a závodních podmínkách. Nová nejvyšší řada motorových olejů, které jsou označovány jako nejmodernější a nejdokonalejší 100% syntetický čtyřtaktní závodní motorový olej z řady "Premiere Pro-Selection" na bázi nejmodernějšího systému "Putoline NANOTECH Additive Pure Bike". Nabízí vysokou úroveň ochrany proti opotřebování pro všechny komponenty motoru, excelentní tekutost i při nízkých teplotách, maximální a konstantní účinnost, výborné čistící vlastnosti a permanentní vysokou kvalitu během celé doby používání. Specifikace: JASO-MA2 / API-SM
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
palo2811
|
Napsal: pon 02. kvě 2011 21:20:35 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 10. dub 2011 14:04:39 Příspěvky: 30
|
Olej je hustý kým sa nezohreje vytvára väčší odpor na rotujúce časti a znižuje výkon tým pádom zvyšuje spotrebu .
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|