|
Právě je sob 10. kvě 2025 4:37:41
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
canni
|
Napsal: čtv 03. dub 2008 10:27:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 22. lis 2007 8:42:12 Příspěvky: 371 Bydliště: Kamenice u Prahy
|
Každopáně Vpower racing je po zajetí nejlepší možnost. SV jde mnohem lépe do otáček. Samozřejmě při zajíždění bych to ale nedoporučoval protože tam probíhá lepší spalování a i vyšší teploty. Jinak při zajíždění sem měl asi 4,6 ... teď to bude asi o dost víc nějak tam tankuju furt  Najeto mam od 14. Února 2700km a Max rychlost se mi povedla už 222Km/h
_________________ Jawa Mustang -> Jawa Chopper -> Suzuki DR 125 -> SV 650 S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
Kurt
|
Napsal: stř 09. dub 2008 16:36:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 06. dub 2008 10:14:38 Příspěvky: 189 Bydliště: Praha
|
při normální jízde do 6tis.ot. se vlezu do sedmi ale když ji trošku protáhnu tak kolem 10-ti
_________________ Kurt www.pikadorbikers.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 09. dub 2008 21:13:53 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no tak to by mě zajímalo jakou jsem tam měl spotřebu já protože jsem tam byl před 14 dny a jel jsem to 8x a to na plnej plyn, prostě co to šlo... otáčky konstantně nad 9000ot  nahoru mi to nechtělo jet víc jak 170kmh mrcha líná 
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
keyman
|
Napsal: stř 09. dub 2008 21:22:34 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
Jezdim jeste do 7 500, obcas mi tam vlitne 8 000. Myslim ze nad 8 000 je to skoro zbytecne. Asi je mi ty holky nove taky trosku lito, tak ji moc netrapim brzda-plyn. Naposledy jsem tam vkejchnul Natural 91, protoze ostatni stojany byly obsazene a spotreba me prijeme prekvapila - 5,15l/100km. Pritom mam par svedku, ze vylozene cajicek urcite nejezdim.
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 09. dub 2008 21:37:47 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no já když se náhodou dostanu pod 6l tak mi to nepřipadá jako čajíček ale už jako voda... Ale jednou jsem měl 4,8l na 100km ale fakt jen jednou... 
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 09. dub 2008 22:03:01 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
tam myslím ústí PAIR
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
keyman
|
Napsal: stř 09. dub 2008 22:50:06 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
popiSV píše: no já když se náhodou dostanu pod 6l tak mi to nepřipadá jako čajíček ale už jako voda... Ale jednou jsem měl 4,8l na 100km ale fakt jen jednou...  Nekdy se projedem. Verim, ze mi ujedes, protoze nejsem zas takovy bezmozek, ale zas takovy naskok mit nebudes, to vim...
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 10. dub 2008 7:25:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
ridermaty píše: Jo a na co je v airboxu ta taková houbička na strane?jako od oleje? Jojo, je to stopro PAIR. Ústí z airboxu těsně za výfukový ventil. Za tlakovou vlnou spalin vždycky vznikne podtlak, který nasaje vzduch touhle trubičkou z airboxu přes ovládací ventil (PAIR valve) a jazýčkové ventily přímo do výfukového potrubí, kdy se tahle dávka čerstvého kyslíku postará o oxidaci emisí uhlovodíků na CO2 a vodu. Tyhle emise vznikají hlavně při příliš bohaté směsi, která je dána špatným seřízením karbeců nebo nastavením palivové mapy. No a to prdění z laufu, které všichni, co máme otevřené koncovky, tak důvěrně známe, je způsobeno právě tímhle dodatečným spalováním směsi ve svodech, která ve válcích nestihla shořet kvůli příliš velkému obsahu benzínu. O tohle dodatečné spalování se právě stará PAIR. U SV 650 je ovládací ventil myslím řízen jen tím podtlakem, u SV 1000 už se o to tuším stará elektronika (lambda sonda).
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 10. dub 2008 12:54:27 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
kamikadze CB píše: popiSV píše: no já když se náhodou dostanu pod 6l tak mi to nepřipadá jako čajíček ale už jako voda... Ale jednou jsem měl 4,8l na 100km ale fakt jen jednou...  Nekdy se projedem. Verim, ze mi ujedes, protoze nejsem zas takovy bezmozek, ale zas takovy naskok mit nebudes, to vim... hlavně jde o to kde jezdíš. u nás je to samá vesnice, nikde kus rovinky, takže pokud za to taháš, tak spotřeba letí hodně nahoru.. Jasný, klidně se někdy projdeme..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Slash
|
Napsal: sob 12. dub 2008 18:34:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:38:15 Příspěvky: 246 Bydliště: Mohelnice/Brno/Vysoká u Hanušovic na Šumpersku
|
Kdyz jsi tam narval Natural 91 tak to jako v pohode vzalo jo? se tam muze lejt? takovej benal?
_________________ Motorka z plastu na 4 kolech (červená) -> Kolo -> Honda XR 125 L (03) -> Suzuki SV 650 S (01) -> časem snad Ducati Multistrada 1000 DS snad 1100 DS :-D
Žij abys jezdil, jezdi abys žil.
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: sob 12. dub 2008 18:57:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Může, teda aspoň karbecová verze má minimum 91 oktanů a nevidím důvod, proč by to mělo být u stříkačky jinak... ale je to teda zbytečný, klasický natural je podle mě lepčí.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
keyman
|
Napsal: sob 12. dub 2008 20:58:44 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
Slash píše: Kdyz jsi tam narval Natural 91 tak to jako v pohode vzalo jo? se tam muze lejt? takovej benal? Chlapy, proc se ptate na to, co uz zde bylo probirano. O tech 91 oktanech jsem uz psal na predchozi strance....
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
 |
keyman
|
Napsal: sob 12. dub 2008 21:06:32 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
Neith píše: Může, teda aspoň karbecová verze má minimum 91 oktanů a nevidím důvod, proč by to mělo být u stříkačky jinak... ale je to teda zbytečný, klasický natural je podle mě lepčí. Lepsi asi bude, kor kdyz u tech benzinek ty udaje kecaj a 95 Natural ma kolikrat 93 oktanu... Kdo vi kolik ma ve skutecnosti jednadevadesatka... Ale cpat do Esva 98, nebo W-power je asi zbytecny luxus, ktery ani nevyuzije.
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 13. dub 2008 8:23:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
s tím souhlasím
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
MIK27
|
Napsal: úte 20. kvě 2008 14:35:48 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14 Příspěvky: 191
|
Zdárek,
chápu, že se spotřeba u motorky neřeší... ALE pokud na ní dojíždíš den co den do práce a to třeba i půl roku je to docela zajímavá hodnota..
Co jsem se dopídil, měla by mít při neagresivní jízdě kolem 6-7l což je docela dost vzhledem k tomu, že tohle si bere můj litr a u DL 650 s motorem z SV se dá docílit spotřeba kolem 4-4,5l..
Jak jste na tom vy?
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 20. kvě 2008 14:58:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No to je fakt dost... 6-7 litrů mám při relativním prasení a vysoké cestovní rychlosti (kolem 160 km/h). Teď jsem si dělal malej test a při jízdě do 140 km/h po dálnici jsem měl spotřebu 5,1 litrů, byla to trasa Brno-Olomouc, pak jsem pokračoval na Ostravu přes Oderské vrchy (Potštát, Fulnek atd.), kde už je docela členitej povrch a celková spotřeba šla při průměrné rychlosti 120-130 km/h na celou trasu na 5,6 litrů. A to se mi kapku zvedla, co mám IXIL a KNko. Ve dvou na okreskách při rychlosti kolem 130 km/h spotřeba 6,4 litrů. Tohle byly moje testy jet ekonomicky, šlo by jet ještě levněji, ale to už by byla nuda, takhle to byla ekonomická zábava. Zjistil jsem, že vůbec nejvíc žere SV při maximálce... mnohem víc, než při prasení.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
MIK27
|
Napsal: úte 20. kvě 2008 15:04:40 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14 Příspěvky: 191
|
Hmm. Tedy koukám, že spolujezdec docela hodně přidal na spotřebě.. To musí bejt pak peklo, když naložíš ty 100l kufry a jedeš k moři.. Co jsem zkoušel cca. 60km, 25 po dálnici, zbytek okresky a vesnice. Ve dvou - tedy cca. 180kg. Ujeli jsme to mezi 25-30 minutama, vesnice jen dle predpisu a spotreba 7,07l.. Zajímalo by mne kolik by si vzala SV 650 i 1000..
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|