| 
		
		
			|  | Právě je pát 31. říj 2025 23:22:17 
 |  
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
		Zobrazit nepřečtené příspěvky
		
	 
 
 
 
 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Kurt | 
				
				
					|  Napsal:  sob 12. dub 2008 11:47:50  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: ned 06. dub 2008 10:14:38
 Příspěvky: 189
 Bydliště: Praha
 | 
				
					| Nazdárek lidičky, potřebuju poradit. Na SV1000S K4 mám hydraulickou spojku, po ujetí cca 1000km mi mám prázdnou nádržku s kapalinou. musím dolévat. šel sem po hadičkách ale nikde nic.neni vidět žádný únik. měnil sem i olej v motoru lae taky nic neobvyklého, takže prosil bych o radu, co s tím cajzlem může být??? kámoš vykládal něco o těsnění nevim nevim, nejsem motorař ani strojař tak za každou radu budu vděčný. Díky
 S pozdravem DDO (Dobrovolný Dárce Orgánů) KURT
 _________________
 Kurt
 www.pikadorbikers.cz
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  sob 12. dub 2008 18:51:05  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| Já teda nevím, jak přesně vypadá ta hydraulická spojka uvnitř (kolem koše), ale pokud jsi nikde venku nenašel únik, není možný, že ti to chčije ven někde přímo ve spojce do oleje?? Protože je možný, že při posledním rozdělání víka spojky ho někdo zpětně špatně zatěsnil a tak to někde může prosakovat... tlak na tu kapalinu tam je docela značný, takže stačí vážně štěrbinka. Stejně tak při špatném zatěsnění může prochcávat chladící kapalina do spojky a tím pádem se dostane do oleje, případně olej ven. Jak rychle to uniká?Pokud by to bylo tímhle, potom stačí jen oddělat to víko (nejdřív vypustit olej a chladící kapalinu a asi i spojkovou), odstranit starý těsnění, očistit povrch styčných ploch a pořádně ho novým tmelem znovu zatěsnit. A použít pochopitelně nový olej i filtr, poněvadž ten starý bude znehodnocený.
 _________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  ned 13. dub 2008 8:08:55  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| Ale radši si tuhle možnost někde ověř! Ať zbytečně neleješ nový olej, třeba je ten problém jinde, já napsal jen alternativu... _________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  pon 14. dub 2008 21:45:09  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| pokud ti neprosakuje nikde od nádobky až po vstup do motoru, tak ti to cedí někde přes proražení těsnící kroužek přímo do motoru... _________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Brembo | 
				
				
					|  Napsal:  sob 06. čer 2009 13:20:55  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: sob 06. čer 2009 12:35:09
 Příspěvky: 77
 | 
				
					| Liter ma spojkovy valec samostatny a spojku vypina cez vypinaciu tyc,ktora je utesnena od bloku tesniacim kruzkom. Pokial tento kruzok netesni,dochadza k uniku motoroveho oleja. Z uvedeneho vypliva,ze k vniknutiu brzdovej kvapaliny do motoroveho oleja nemoze prist. 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Bart90210 | 
				
				
					|  Napsal:  sob 23. črc 2011 22:29:50  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
 Příspěvky: 268
 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
 | 
				
					| Ahoj, řešil někdo to samé co popisuje Kurt? Loni mi "zmizla" kapalina z nádržky spojky, únik nebyl viditelný, vyměnil jsem gufero (těsnění). No a dnes opět to samé, posledních 190km bez spojky domů, nádržka prázdná. Čím by to mohlo teda být? Unikla kapalina do motoru? 
 Jen tak bokem. Jde to předělat na mechanické ovládání?
 _________________
 jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
 
 http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  ned 24. črc 2011 22:12:08  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| pokud ti neprosákla nikde ven přes hadice nebo koncový mechnaismus, tak ji máš určitě v motoru. z toho plyne výměna náplně v motoru a oprava těsnění... nevím jak je to tam přesně udělané, já měl mechnaický ovládání...
 
 ale rozebral bych to a zkontroloval pístek, bo ten jediný ti může manžetu poškodit. případně zabránit nečistotám z venčí, aby sedaly na pístek, nebo pod prachovku...
 
 fakt nevím jak to tam je, tak kdyžtak hoď fotku, až to budeš rozebírat...
 _________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Bart90210 | 
				
				
					|  Napsal:  stř 27. črc 2011 22:33:50  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
 Příspěvky: 268
 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
 | 
				
					| tak je to přesně jak píšeš Popi. Manžeta na pístku je vydřená o stěnu "válečku" v kterém chodí pístek - nevím jak to nazvat. Stěna je drsná a špinavá od té manžety. Manžetu jsem měnil už loni v tuto dobu.Takže teď vyměním celé ovládání spojky (třmen), na www.partsdepot.cz  je cena kolem 2800kč       . Později hodím sem foto._________________
 jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
 
 http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Bart90210 | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 15. zář 2011 0:08:01  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
 Příspěvky: 268
 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
 | 
				
					| EDIT: tak proběhla výměna pístku včetně prachovky, která před tím před manžetou nebyla ( asi už to léčil předchozí majitel ), díky absenci prachovky se zřejmě dovnitř od řetezu dostal bordel a "podrápal" stěny válečku v němž chodí pístek.  Cena 2200kč  Spojka spojčí jak má - výměna 2 DNY před Alpama, takže i otestováno.       _________________
 jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
 
 http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Tomast33 | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 15. zář 2011 13:56:30  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 17. lis 2010 20:08:37
 Příspěvky: 150
 Bydliště: Neznašov
 | 
				
					| Když jsem měl mašinu rozebranou a měnil brzdovou kapalin i ve spojce, došlo na rozebrání spojkového válečku. Byl trochu vyžraný. Stačí zalapovat + novou manžetu a nic neteče. Jinak do motoru se nemá šanci nic dostat, váleček je uplně mimo a tlačí přez tyčku.
 _________________
 Suzuki SV 1000N, bylo S
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 15. zář 2011 17:01:50  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| Tomast33 píše:  váleček je uplně mimo a tlačí přez tyčku. to jsem chtěl vědět... dík_________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kawa | 
				
				
					|  Napsal:  úte 18. říj 2011 9:59:27  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
 Příspěvky: 2620
 Bydliště: Štatl
 | 
				
					| bart - kolik má tvoje SV nalítáno? _________________
 Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| zdeněk | 
				
				
					|  Napsal:  úte 18. říj 2011 10:55:38  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
 Příspěvky: 1698
 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
 | 
				
					| Asi nejde o najeté km,ale spíš o to,že někdo totálně sral na výměnu brzdovky. _________________
 Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
 http://www.ase-dedic.com/
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kawa | 
				
				
					|  Napsal:  úte 18. říj 2011 11:12:26  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
 Příspěvky: 2620
 Bydliště: Štatl
 | 
				
					| zdeněk píše: Asi nejde o najeté km,ale spíš o to,že někdo totálně sral na výměnu brzdovky. na K3 jsem měl nalítáno kolem 25 - ti tis., když šla do světa....brzdovku jsem měnil klasicky hned po koupi z bazaru... podle mého gusta tmavla vlemi rychle oproti brzdovce na brzdách...tak jsem měnil častěji. na K7 měnim brzdovku 1x do roka (na spojce).... ale i tak si myslim, že to má souvislost s najetými km....     na K7 mám něco kolem 15 - ti tis....tak mě zajímá, v kolika km se mu to vyjebalo....a pokud se dostanu na stejnou hranici, tak pak posoudím, zda pravidelná výměna brzdovky k něčemu vedla....  _________________
 Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Bart90210 | 
				
				
					|  Napsal:  úte 18. říj 2011 14:49:04  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
 Příspěvky: 268
 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
 | 
				
					| Čus, když jsem motku koupil tak měla najeto 33tis km to bylo v roce 2008, kapalinu měním vždy s výměnou oleje tj. po 5-6000 km. Zlobit to začalo loni po návratu z Alp, tehdy jsem vymenil jen gufero, ale netušil jsem ze tam má být i prachovka. Letos jsem to měnil celé za nové. Mám najeto 49 tis km. _________________
 jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
 
 http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  úte 18. říj 2011 16:02:11  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| dík za foto...jinak teda nevím jak u SV, ale třeba u mé EXC je vyloženě napsáno, že se nemá používat brzdová kapalina pro ovládání spojky, ale minerální olej. Pokud je tomu tak i u SV, tak bych viděl jasný důvod proč vypadá píst tak jak vypadá...
 _________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kawa | 
				
				
					|  Napsal:  úte 18. říj 2011 16:28:23  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
 Příspěvky: 2620
 Bydliště: Štatl
 | 
				
					| popi píše: dík za foto...http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... fbc42b57bfjinak teda nevím jak u SV, ale třeba u mé EXC je vyloženě napsáno, že se nemá používat brzdová kapalina pro ovládání spojky, ale minerální olej. Pokud je tomu tak i u SV, tak bych viděl jasný důvod proč vypadá píst tak jak vypadá...
 str. 56
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  brzdovka.JPG [ 19.17 KiB | Zobrazeno 15659 krát ]
 
 |  _________________
 Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
 
 
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |  
 
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  
   |