|
Právě je pon 03. čer 2024 23:51:43
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
hOOrNeT
|
Napsal: úte 24. zář 2013 12:46:40 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Kawa píše: hOOrNeT_ čemu říkáš otevřený koncovky? Otevřený tlumič? Přesně. Měl jsem namysli absorbční tlumič
|
|
Nahoru |
|
|
bobkuuu
|
Napsal: úte 24. zář 2013 20:35:32 |
|
|
záklaďák |
Registrován: stř 11. zář 2013 15:36:32 Příspěvky: 27
|
Kawa píše: Mně to do laufu při deceleraci prdne jen na n ezahřátém motoru a to ještě tak málo...Mám KN, výfuky Leo Vince, homo vložky vytažené OK, jakou jinou výhodu to má mimo ukončení střílení do laufu? Mimo popsaných pocitových, že to lépe jde za plynem...?? ak len pri studenom motore, tak ešte treba obohatiť zmes, na karbeci povytiahnuť sytič, ale čo keď máte striekačky?
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: úte 24. zář 2013 20:57:41 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
bobkuuu píše: Kawa píše: Mně to do laufu při deceleraci prdne jen na n ezahřátém motoru a to ještě tak málo...Mám KN, výfuky Leo Vince, homo vložky vytažené OK, jakou jinou výhodu to má mimo ukončení střílení do laufu? Mimo popsaných pocitových, že to lépe jde za plynem...?? ak len pri studenom motore, tak ešte treba obohatiť zmes, na karbeci povytiahnuť sytič, ale čo keď máte striekačky? hm, nebo se studeným nejezdit zahřívám motor jízdou a stane se to fakt málo kdy. a navíc, na stříkačce (litr je jen stříkačka) nic nenaladíš - viz můj dotaz výše tže já tento problém neřešim, jen jsem se zapojil do debaty, abych si rozšířil obzory a zjistil, čím by případné vyřazení PAIR prospělo x neprospělo motce.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
qjetinac
|
Napsal: stř 25. zář 2013 0:15:47 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 02. úno 2013 21:38:01 Příspěvky: 101 Bydliště: Zlínský kraj
|
hOOrNeT píše: qjetinac píše: ať si klidně prdne Tvoje výfukový ventyly tě budou milovat Ono taky těžko říct, co myslíš tím střílením. Mně to spíš trochu zabublá. Není to vyloženě rána. A nedělá to pořád. Navíc dřív na tom IXILu nebyla tlumivka, já jsem ji tam dal, protože to bylo fakt hlučné na delší cesty a bublalo to předtím i teď. Hlučnost "bublání" před vs. po nedokážu posoudit...
|
|
Nahoru |
|
|
qjetinac
|
Napsal: ned 29. zář 2013 19:36:26 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 02. úno 2013 21:38:01 Příspěvky: 101 Bydliště: Zlínský kraj
|
qjetinac píše: hOOrNeT píše: qjetinac píše: ať si klidně prdne Tvoje výfukový ventyly tě budou milovat Ono taky těžko říct, co myslíš tím střílením. Mně to spíš trochu zabublá. Není to vyloženě rána. A nedělá to pořád. Navíc dřív na tom IXILu nebyla tlumivka, já jsem ji tam dal, protože to bylo fakt hlučné na delší cesty a bublalo to předtím i teď. Hlučnost "bublání" před vs. po nedokážu posoudit... Jelikož jsem teď slyšel, jak to komusi střelilo, tak jsem to pozkoušel a občas si to při silnější deceleraci trochu pšoukne, ale žádná střela. Myslím, že to nebude na závadu.
|
|
Nahoru |
|
|
Brembo
|
Napsal: čtv 09. led 2014 19:43:42 |
|
|
záklaďák |
Registrován: sob 06. čer 2009 12:35:09 Příspěvky: 77
|
striela to i so sériovým výfukom,len to nie je počut,tlmič to ututlá. Ventilom to príliš nemá vadit,explozia v tomto prípade nastane až vo výfukovom potrubí. Kedže tlaková vlna si hladá cestu,ako uniknut,volí si cestu smerom z výfuku,smerom k ventilom by musela prekonat značný protitlak výfukových plynov.
|
|
Nahoru |
|
|
stangto
|
Napsal: čtv 10. črc 2014 19:33:23 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 25. čer 2013 22:04:12 Příspěvky: 13
|
clovek sa tu dozvie zaujimave veci...mne to na mojej suzanke s mivv laufom striela brutalne, az tak ze v noci ked za mnou idu chalani tak ze mi slahaju modre zablesky z vyfuku. Osobne som si kazdy vystrel uzival a jazdil tak, aby strielala. Potom som sa ale dopocul, ze to nerobi dobre vyfukovym ventilom, je to tak? Teraz jazdim s DB killerom aby to nestrielalo, ale neni to ono...
|
|
Nahoru |
|
|
Roman Milo
|
Napsal: čtv 30. črc 2015 13:50:46 |
|
|
záklaďák |
Registrován: ned 26. črc 2015 19:08:02 Příspěvky: 26
|
Řekl bych, že odstranění PAIR je dobrý nápad, jenom představa co to dělá s lambdou, když si z ničeho nic lokne čistého vzduchu a zareaguje obohacením směsi... Vrazil jsem do přívodních hadiček k membránovým ventilům 12mm ocelové kuličky a je to.
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: ned 02. srp 2015 16:57:10 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Roman Milo píše: Řekl bych, že odstranění PAIR je dobrý nápad, jenom představa co to dělá s lambdou, když si z ničeho nic lokne čistého vzduchu a zareaguje obohacením směsi... Vrazil jsem do přívodních hadiček k membránovým ventilům 12mm ocelové kuličky a je to. No......zajímavé téma, ale teď si to trochu shrnem. Zaslepení PAIR - přestane střílení z výfuku . To se mi líbí. ALE, že by střílení ubližovalo ventylům to se mi moc nezdá, ale proč ne(neuráží to) . Hodně mně zajímá co to udělá s lambdou a s jejím vyhodnocováním bohatosti směsi??? Další plus pro NEstřílení z výfuku je, že střílení škodí koncovce výfuku. Přesně pro vatu v koncovce. Za 9000km se střílením je vata fuč. Co ZDENDO, jaký máš názor na lambdu? Tomik
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: pon 03. srp 2015 7:08:42 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
hOOrNeT píše: lambda sonda až od K7 , nemýlím-li se. Já jsem šťastným majitelem K6 Ja právě jsem šťastný majitel K7. Tak by me prave zajímalo co by to dělalo s touto úpravou.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
Roman Milo
|
Napsal: pon 03. srp 2015 7:49:12 |
|
|
záklaďák |
Registrován: ned 26. črc 2015 19:08:02 Příspěvky: 26
|
Lambdu mám v K4 a podle mne ji mají všechny stříkačky. Snímá obsah kyslíku ve výfukových plynech, pokud se tam objeví ve větším množství než je třeba (chudá směs, netěsnost výfukového potrubí nebo PAIR) obohatí směs, v opačném případě směs ochudí tak, aby byla efektivně spálena. Navíc Suzuki systém PAIR použila naposledy v roce 2013.
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: stř 05. srp 2015 15:17:42 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Roman Milo píše: Lambdu mám v K4 a podle mne ji mají všechny stříkačky. Snímá obsah kyslíku ve výfukových plynech, pokud se tam objeví ve větším množství než je třeba (chudá směs, netěsnost výfukového potrubí nebo PAIR) obohatí směs, v opačném případě směs ochudí tak, aby byla efektivně spálena. Navíc Suzuki systém PAIR použila naposledy v roce 2013. hOOrNeT: Ten kluk má pravdu. Sondu musíš mít. Jak by jinak vyhodnocovala řídící jednotka bohatost směsi???
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
hOOrNeT
|
Napsal: stř 05. srp 2015 15:51:41 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
ruku do ohně za to nedám a klidně se nechám poučit. Ale proč tolik lidí jezdí po nasazení KN a laďáku na chudší směs? Pokud by tam lambda byla, tak by si to přece sama ŘJ doladila. Ať řekne někdo zkušenější, jestli tam je. A jestli ano, tak má stejně pekelně omezený rozsah nastavení ŘJ. Já stále tvrdím, že je až od K7 , protože moto s euro 2 ji dle mě nemají Jinak kluci tenkrát řešili rozdíly mezi jednotlivými ročníky a ztotožňuje se to s mými znalostmi http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtopic.php?f=37&t=494
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|