Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba ako sa roby synchronizacia karburatorov-postuv?
Právě je stř 02. črc 2025 5:54:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: sob 28. čer 2008 15:35:51 
Offline
nováček

Registrován: sob 28. čer 2008 15:26:18
Příspěvky: 3
kto to robil tak nech napíše. ďakujem


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 28. čer 2008 18:03:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Ty jo tak to nevim kdo by si na stelovani karbecu tady z fora troufnul...
Nebylo by lepsi to dat odbornikovi?

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 28. čer 2008 18:36:55 
Offline
nováček

Registrován: sob 28. čer 2008 15:26:18
Příspěvky: 3
v anglickom to bolo zle vidieť, tak som kúpil originál Nemecký Repair manuál práve kvôli to mu. A čo som zistil? v nemeckom manuáli nieje nič o nastavovaní karburátorov (Nemecký nanual=vyhodené peniaze).
Ale nieje všetko také zlé ako sa zdá riešenie som našiel na
http://209.85.135.104/search?q=cache:Bd2zVcRZJiYJ:www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_carb_sync/+svs_carb_sync&hl=sk&ct=clnk&cd=1&gl=sk
Tak dám Vám vedieť ako to dopadlo.
PS: najskôr ju musím poskladať


Naposledy upravil Dies dne ned 29. čer 2008 12:18:48, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 28. čer 2008 20:03:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00
Příspěvky: 271
Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
hele mam známýho mechanika, kterej do mašin dělá hodně dlouho a tu mojí zpravuje už pár let. letos jsem mu nechal udělat karburátory a ani jemu se do toho moc nechtělo. Já tomu moc nerozumim, ale on sám mi řekl, že u "véčka" to neni jen tak a sám bych to určo nedělal. Obětoval bych nějakou tu kačku a dal to servisu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 28. čer 2008 23:42:04 
Offline
nováček

Registrován: sob 28. čer 2008 15:26:18
Příspěvky: 3
no ja som tiež bol názoru že servis to spraví. do servisu išla pojazdná zo servisu nepojazdná.
v oleji voda a vo vode olej, atď.. a to som tam nechal cca 7500 sk
môj názor: "čo si sam nespravíš poriadne asi nik nespraví"
Autorizovaný predaj a servis, robia tam kuchári a pekári do teplých krajín s nimi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 29. čer 2008 10:17:24 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00
Příspěvky: 271
Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
no co se týče servisů nemám taky dobrou zkušenost, ale teď mi dělá mašinu známej, kterej sice taky dělá v servisu, ale mě to dělá doma ve svý dílničce ve volnu, o víkendu a tak. A musim říct, že je to vždycky pořádně. Např za vyčištění a seřízení karburátorů si řekl 700,-Kč, zatímco v servisu, kde jsem se před tím ptal si řekli 2.500,-Kč-3.000,-Kč. Celkem rozíl. A to si pro mašinu přijel, páč jsem byl na dovolený, odvezl si ji domů a za dva dny mi volal že to mam hotový.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 29. čer 2008 12:47:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Tak to mas luxusne zarizeny :)

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 29. čer 2008 20:47:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00
Příspěvky: 271
Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
:-D :-D :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 23:13:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15
Příspěvky: 410
Bydliště: okr. Olomouc
Na karburátorech se nastavuje jednak bohatost směsi a jednak podtlaky (teda u verze s karburátory).
Jak se dělá bohatost směsi technicky na SV nevím (v Suzuki servisu karburátory vymontovali dali na nějaký tester a nastavili), vím ale, že při bohaté směsi máš jednak větší spotřebu, jednak můžeš podpálit ventily jednak se může propálit píst, potom se ještě od nekvalitně spálené směsi mírně opálí svody. Nastavení ale spočívá ve sladění množství přimíchaného vzduchu vzhledem k množství nastříknutého paliva danou tryskou a k dané polohy jehly karburátoru.

Vlivem nastavení podtlaků rovnotlakých karburátorů se toho může pokazit méně ale na výkonu je to poznat dost hodně. já nechávám nastavit podtlaky vždy na jaře (většinou před Suzuki dnem na okruhu v Brně - aby to pořádně šlapalo).

Jinak to nastavení mi dělali v Triskel Břeclav.

_________________
SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 02. črc 2008 20:24:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
ja si podtlaky delam sam :)


Přílohy:
DSC01745.jpg
DSC01745.jpg [ 91.9 KiB | Zobrazeno 5276 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 05. srp 2008 12:08:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Rosťa píše:
vím ale, že při bohaté směsi máš jednak větší spotřebu, jednak můžeš podpálit ventily jednak se může propálit píst, potom se ještě od nekvalitně spálené směsi mírně opálí svody.
Jinak to nastavení mi dělali v Triskel Břeclav.


k podpálení ventilů a pístu dochází při ochuzené směsi o palivo!!!

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 08. srp 2008 5:43:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05
Příspěvky: 61
Bydliště: Zdar nad Sazavou
Ja nechal najare po koupi jen seridit podtlaky, delal to chlapek co spravuje masiny v takove male dedince na Vysocine. Vzal si za to 200kc a na jizde to bylo hnedka znat. Zlepsily se i studeny starty a utichly vibrace motoru za studena. Urcite se to vyplati nechat seridit pred sezonou.
Stacilo by si poridit dva vakuometry, ktery se pripoji na zaslepky na karbecech, asi 30cm dlouhej uzkej sroubovak na serizeni a da se to s prehledem delat doma :thumbsup:

_________________
simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000
CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 08. srp 2008 23:55:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Podtalky necham udelat pristi sezonu asi, nejak me zacal\ zlobit letos studeny starty.... chytalo me to na 1. brnka a letos jak u 4hnrknu, jednou protocit a pak chytne...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 09. srp 2008 17:10:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
No studený starty mě taky hodně zlobí, to bude teda problém v podtlacích?

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 09. srp 2008 18:35:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
O tom moc nevim, snad nad nekdo zkusenej o tom neco napise, ale rozhodne se to zlepsilo po vymene svicek...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 11. srp 2008 8:25:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05
Příspěvky: 61
Bydliště: Zdar nad Sazavou
no taky sem mel problem se studenejma startama(strileni do vyfuku,vynechavani valcu,..) , co jsem udelal prvni, tak vymenil svicky, prohlidl vzduchovej filtr a nechal udelat podtlaky a serizeni volnobehu a bylo po problemu :good:

_________________
simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000
CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 11. srp 2008 21:34:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Tak me to nijak nestrili, ani nevynechava valec, ale chyta to dyl, bud jednou protocit, a na po2. to lapne hnedka, nebo tocit jednou dele a pak se to taky zbrabora...

Na zimu necham ty podtlaky udelat taky...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz