| 
		
		
			|  | Právě je pát 31. říj 2025 4:18:08 
 |  
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
		Zobrazit nepřečtené příspěvky
		
	 
 
 
 
 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| wican | 
				
				
					|  Napsal:  pát 10. črc 2009 13:36:24  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 17. dub 2008 14:02:11
 Příspěvky: 108
 Bydliště: Štětí
 | 
				
					| Tak v tom s tebou souhlasim, podle me to funguje jako plovak a kdyz dojde benzin tak se to zkratuje proti zemi a rozsviti to tu kontrolku. A jak jsem koukal tak nektery ty spínače by se použít daly ale muselo by se to tam nejak naroubovat     Tak radsi pockam jestli nekdo neprijde na neco jineho. Ja totiz zitra jedu na Motosraz,tak jsem musel dnes dat motorku do kupy ale urcite mi to neda spat a po vikendu to zase rozeberu a budu se v tom vrtat ale jak rikam, taky pockam co ostatni soukmenovci, kteří mají stejný problem...   _________________
 fichtl---> simson---> aprilia RS 125---> SV 650 N K3
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| wican | 
				
				
					|  Napsal:  sob 11. črc 2009 1:16:53  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 17. dub 2008 14:02:11
 Příspěvky: 108
 Bydliště: Štětí
 | 
				
					| Tak koukal jsem do servisniho manualu K3 co je v gallerce a tam o zadnym testu nepisou    ted nevim jestli se nemilim ale podle me v tech cidlech bude rozdil podle modelovich rad a podle obrazku co je zde... Ale zkusit to můžu podle toho navodu, za to nic nedam...    Protoze to stejne budu opet rozebirat a to tak dlouho dokud to nebude fungovat...   _________________
 fichtl---> simson---> aprilia RS 125---> SV 650 N K3
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Martin1985 | 
				
				
					|  Napsal:  sob 11. črc 2009 8:20:11  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 11. úno 2009 18:01:29
 Příspěvky: 26
 Bydliště: Prachovice
 | 
				
					| Vzdycky to tak bylo "kdo hleda najde" tady je jak je to me zkouset na K3 je to stejny jako do K2. Ale pozor tady pisou ponorovat do vody ne jako u K2 do benalu. wican píše: Tak koukal jsem do servisniho manualu K3 co je v gallerce a tam o zadnym testu nepisou    ted nevim jestli se nemilim ale podle me v tech cidlech bude rozdil podle modelovich rad a podle obrazku co je zde... Ale zkusit to můžu podle toho navodu, za to nic nedam...    Protoze to stejne budu opet rozebirat a to tak dlouho dokud to nebude fungovat...   
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  K3.jpg [ 35.03 KiB | Zobrazeno 7835 krát ]
 
 |  |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kaja | 
				
				
					|  Napsal:  ned 12. črc 2009 12:12:35  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
 Příspěvky: 260
 | 
				
					| Tak jsem se o tom bavil s kolegou v práci a došli jsme k závěru že to čidlo je nejspíš teplotní,jelikož benzín má nižší teplotu než vzduch. _________________
 Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| wican | 
				
				
					|  Napsal:  úte 21. črc 2009 7:23:00  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 17. dub 2008 14:02:11
 Příspěvky: 108
 Bydliště: Štětí
 | 
				
					| Tak jsem se konečně k tomu dostal, zase vše rozebral a podle výše uvedéno návodu v manuálu, jsem zkusil to cidlo a nic, takze je jasny ze cidlo je pytli. Vím, že je to asi blbá otázka, ale nemáte někdo nějaký? Nebo nevíte kde sehnat, protože normálně jinak stojí 4 litry...   
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  cidlo.JPG [ 35.71 KiB | Zobrazeno 7887 krát ]
 
 |  _________________
 fichtl---> simson---> aprilia RS 125---> SV 650 N K3
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| piskot1987 | 
				
				
					|  Napsal:  stř 26. srp 2009 18:40:19  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: ned 15. bře 2009 18:40:47
 Příspěvky: 12
 | 
				
					| Ja mam ten samy problem, asi to budu muset rozebrat a vyzkouset taky    tak snad to dobre dopadne...
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kawa | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 27. srp 2009 8:19:20  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
 Příspěvky: 2620
 Bydliště: Štatl
 | 
				
					| nu,jen taková malá rada,aby vám nedošel beneli,pokud vám to nefungíruje...děsně jednoduchá....pokud alespoň přibližně víš spotřebu,po každém natankování vynuluj denní počítadlo.pokud vezmeš plnou,není problém dopočítat,po kolika km je asi třeba tankovat znovu...dělám to tak od 1. mašiny,páč spoléhat na plovák se mně taky nevyplatilo....  _________________
 Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Frank Dux | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 27. srp 2009 12:32:36  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 20. srp 2009 11:14:05
 Příspěvky: 32
 | 
				
					| Zdravím Nechce se mi zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Když začne poprvé blikat ukazatel paliva kolik je tak plus mínus v nádraži ještě benálu. Díky za odpovědi   _________________
 Suzuki SV 650S, V2, 1999 52kw 47 000 km, klín pod motorem
 Suzuki GSX-R 1000, 2006 131kw 10 000 km (hrozná bestie),výfuk Yoshimura Tri-Oval, K&N filtr, frézované páčky, kousané kotouče
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| z.a.j.o.c.h | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 27. srp 2009 20:57:09  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: pát 05. čer 2009 17:53:25
 Příspěvky: 173
 Bydliště: Dejvice
 | 
				
					| Kawa píše: nu,jen taková malá rada,aby vám nedošel beneli,pokud vám to nefungíruje...děsně jednoduchá....pokud alespoň přibližně víš spotřebu,po každém natankování vynuluj denní počítadlo.pokud vezmeš plnou,není problém dopočítat,po kolika km je asi třeba tankovat znovu...dělám to tak od 1. mašiny,páč spoléhat na plovák se mně taky nevyplatilo....  takhle to dělám. ale když jsem byl v sosnový, tak mi nedošlo, že si to za tu chvilku veme tolik      při normal ježdění by mi to vydrželo, ale tekhle ne   _________________
 TMEC MT 125 > SV 650 > Monster S2R 1000
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Shorty | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 27. srp 2009 22:13:04  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
 Příspěvky: 1804
 Bydliště: Štěchov
 | 
				
					| Kawa píše: nu,jen taková malá rada,aby vám nedošel beneli,pokud vám to nefungíruje...děsně jednoduchá....pokud alespoň přibližně víš spotřebu,po každém natankování vynuluj denní počítadlo.pokud vezmeš plnou,není problém dopočítat,po kolika km je asi třeba tankovat znovu...dělám to tak od 1. mašiny,páč spoléhat na plovák se mně taky nevyplatilo....  Též to taky takhle dělám a nikdy jsem neměl problém, i s okruhem se dá vypočítat cca kolik se najede. Anebo potom jít radši o něco dřív na benzinku než potom tlačit   _________________
 Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Brembo | 
				
				
					|  Napsal:  pát 28. srp 2009 10:30:49  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: sob 06. čer 2009 12:35:09
 Příspěvky: 77
 | 
				
					| Jedna sa o suciastku ktora sa vola termistor. Ta suciastka je vyhrevana a na zaklade teploty meni svoj odpor. Ked je ponorena v benzine,je ochladzovana a ma velky odpor. V radioamaterskych potrebach stoji do 50 Kc,ale je treba poznat presnu hodnotu (odpor). Tento system pouziva vela  vyrobcou. Akurat,,ze v radioamater potrebach je bez krytu. 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| pylot | 
				
				
					|  Napsal:  pát 28. srp 2009 11:32:02  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
 Příspěvky: 255
 Bydliště: Trutnovsko
 | 
				
					| edit: psal sem kraviny Hele nekdo z vas kdo to ma zdravy nemohli byste to promerit? Treba strcit teplomer do studeny vody a jeste ten snimac a merit odpor? Pak postupne zahrejvat vodu a pri kazdym zahrati o stupen nebo o dva napsat jakej je odpor? Na tech valeckach neni nic napsany a kdyz nefungujou tak si je ani promerit nemuzu...  _________________
 fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Brembo | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. zář 2009 22:00:02  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: sob 06. čer 2009 12:35:09
 Příspěvky: 77
 | 
				
					| Ten termistor sa zahrieva prechodom prudu a ked je v benzine,nedokaze sa zahriat. V manuali je test ziarovkou,tak podla hodnoty ziarovky sa da vypocitat odpor. 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Jimbo | 
				
				
					|  Napsal:  úte 29. zář 2009 12:44:53  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
 Příspěvky: 3868
 Bydliště: Újezd u Brna
 | 
				
					| bramfeld píše: Me motorka spadla ze stojánku... od te doby to nefungovalo, když mi spadla na druhou stranu, zase to funguje   tak, a tady máte univerzální radu   _________________
 Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
 
 
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |  
 
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  
   |