|
Právě je pon 03. čer 2024 23:36:05
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
shark
|
Napsal: pon 23. kvě 2011 18:25:55 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6558 Bydliště: Praha
|
mate nekdo? jake? jake zkusenosti? na kolik to vyjde? kam mate uchyceno? fotky?
diky
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
Brkos
|
Napsal: pon 23. kvě 2011 19:50:03 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
Jooo scottoiler je dobrá věc... Jednou jsem to dával na SV, baňka se vešla krásně pod sedlo. Jinak když scotta tak určitě ten dual, aby to mazalo ten řetěz z obou stran. No a pak je na tobě jestli si vemeš ten co se připojuje na podtlak a nebo ten elektrickej. Ten je takovej až moc vychytanej a taky o dost dražší. Kluci z www.abmoto.cz s tim maj hodně zkušeností, montovalo se tam toho hodně. Každej si to chválí a řikaj že ten obyč stačí.
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: pon 23. kvě 2011 21:11:50 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6558 Bydliště: Praha
|
a co vydrz? jako retezu takto mazaneho, oproti "normalu" ? je to znat?
je jen toto reseni nebo nejaky i nejaky levnejsi?
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
term
|
Napsal: úte 24. kvě 2011 8:55:50 |
|
|
záklaďák |
Registrován: stř 18. bře 2009 9:41:04 Příspěvky: 19 Bydliště: Bratislava
|
_________________ Yamaha TW 125 >> SV 650N K8
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: úte 24. kvě 2011 11:16:04 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6558 Bydliště: Praha
|
term píše: to je ale dost osklivy!
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
term
|
Napsal: úte 24. kvě 2011 12:36:49 |
|
|
záklaďák |
Registrován: stř 18. bře 2009 9:41:04 Příspěvky: 19 Bydliště: Bratislava
|
asi ano, na estetiku sa nikto nepytal..
_________________ Yamaha TW 125 >> SV 650N K8
|
|
Nahoru |
|
|
Tomast33
|
Napsal: čtv 26. kvě 2011 15:21:46 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 17. lis 2010 20:08:37 Příspěvky: 150 Bydliště: Neznašov
|
Dokud mi někdo neřekne jak je možné lejt na řetěz olej aby motorka zůstala čistá, nechce se mi o tom ani uvažovat. Pokud by to,ale tak fungovalo bylo by to super. Jsem nevěřící Tomáš
_________________ Suzuki SV 1000N, bylo S
|
|
Nahoru |
|
|
jaja83
|
Napsal: čtv 26. kvě 2011 21:38:52 |
|
|
záklaďák |
Registrován: čtv 27. lis 2008 13:13:49 Příspěvky: 63 Bydliště: Praha 10
|
...no mám to na Stomu a po dlooouhem laborování s kolečkem na Scottoileru (nastavení množství oleje) to funguje i bez bordelu kolem. Řetěz je furt LEHCE mastný a válečky na řetězu se krásně bez odporu točí - není to jak tuhá guma jak z mazadla na řetěz ...no a co jsem myl motorku (před týdnem), tak zatím na tom zadním kole ani na SPZtce žádný bordel nemám. (dřív tam kapičky oleje byly) Ono to tam toho oleje kape fakt strašně málo - kam ten olej mizí, fakt nevím. Ono asi nikdy nebude celá motorka čístá jak od novoty, trošku se to zasere. Ale nic hrozného! Od prachu a pylu se to při ježdění zasere taky! Umyju, vyleštím a zase je měsíc motorka čistá úplně normálně, rozhodně nehrozí, že to máš po dvou vyjížďkách zaprasené jak tank...
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: úte 15. lis 2016 10:37:19 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Nechce se mi zakládat nové téma na stejné téma Máte někdo zkušenosti? Respektive zkušenosti po letech? Případně nějaké tipy&triky pro montáž na SV?
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: úte 15. lis 2016 14:44:59 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Ahoj Hasha, mám automatické mazaní a už nic jiného nechci. Mám Scottoiler vSystem a měl jsem kliku. Jako jedinej jsem ho reklamoval v ČR . Teď je vše ok . Šlape to suprově a hlavně odpadá drhnutí řetězu a zadního kola. Stačí mi na to jen suchý hadr a vše je hned čisté. Já to můžu jen doporučit . Když si s tím dáš záležet, tak nikdo ani nepozná, že to máš. Hasha píše: Nechce se mi zakládat nové téma na stejné téma Máte někdo zkušenosti? Respektive zkušenosti po letech? Případně nějaké tipy&triky pro montáž na SV?
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: úte 15. lis 2016 20:34:07 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6558 Bydliště: Praha
|
nechces dat do gallerie nejaky fotky? a poslat sem odkaz? diky
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: úte 15. lis 2016 22:47:52 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Díky Speedy za info. shark píše: nechces dat do gallerie nejaky fotky? a poslat sem odkaz? diky Zítra mi přijde, takže až půjde na mašinu, tak nafotím a udělám stučný how-to
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: stř 16. lis 2016 7:55:19 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Ono není co fotit. Jedine co je vidět je ta tyčka k rozeta. Mám to už asi dvě sezóny a skoro nikdo si toho nevšiml. Zajedu do garáže a udělám pár detailů i pro Hashu. Aby měl inspiraci. PS: Kluci, taky vás ta zima sere jako mě? shark píše: nechces dat do gallerie nejaky fotky? a poslat sem odkaz? diky
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: stř 16. lis 2016 8:23:23 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
speedymratin píše: Zajedu do garáže a udělám pár detailů i pro Hashu. Aby měl inspiraci. PS: Kluci, taky vás ta zima sere jako mě? Jo, to by bylo fajn...aspoň nad tím nebudu muset tak dlouho rozmýšlet Sere, ale kompenzuje to příprava Sůzi na příští sezónu
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: stř 16. lis 2016 11:36:47 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Tak zatím pár fotek. Pak až budu doma přidám ještě něco málo. http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=128024Nádržku mám pod sedlem spolujezdce. Je připevněna k trubce rámu na levé straně. Nemusíš se bát, že bude v malém náklonu. Je to na hraně. Konzultoval jsem to přímo s firmou, která to sem dováží a instaluje na moto. Hadička s olejem a hadička s podtlakem vzduchu vede kolem baterie a přechází na na pravou stranu rámu. Hadička s podlakem vede přímo na sání s klapkami. Je tam servisní ventil, který je zaslepeny zátkou. Ta zátka je origo zasvorkovana a prilepena. Bacha jde to blbě. Je to hezky popsané na YouTube. Hadička s olejem vede od baterky dolů k hadici zadní brzdy a následně je přidělena k tomu malému zadnímu blatnicku viz foto. Tam jsem vyvrtal dve dirky a pripaskoval stahovaci paskou. Na zadní kyvce to jde vnitřní stranou. Hadicka je prilepena originální montážní sadou. Jsou to plastové čtverečky s oboustrannou lepící páskou do který se provlikne stahovací páska. Dále to vidíš na fotce, jak to mám připevněné k rozete. Pozor na tu davkovaci tyčku. Nesmí se dotýkat rozety. Při jízdě je to jedno, ale když ti moto bude stát v garáži, tak se stane takový jev. Jako když máš plnou sklenici vody a přiblížis se prstem ke sklenici, tak vznikne oblouk a sklenice ti začne přetykat přes tvůj prst. Jestli mi rozumíš co tím myslím. Nevím jak to nejlíp vysvětlit. Jinak používám modrý olej. Když je velké vedro snizuji průtok. Když je hodně prachu nebo pilu nebo vody, tak přidávám. To si vypozorujes sám. Ještě jeden průser je, když tam budeš mít bublinky. Musíš to opravdu pořádně od vzdušnit. Sorry za překlepy. Píšu z telefonu a on mi to ještě přepisuje.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: stř 16. lis 2016 13:02:02 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6558 Bydliště: Praha
|
pekny ale jsem zvedavej na uchyceni na kyvce u kola....
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: stř 16. lis 2016 13:11:09 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Jsem to psal. Na kyvce to je prilepene z vnitřní strany a vede to po celé délce kyvky. Z boku nic není vidět.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|